plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۲۰۲۷
در آغاز سفر به گلستان و در بدو ورود به فرودگاه گرگان

رئیسی: استان گلستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد

زمینه ایجاد اشتغال در گلستان فراهم است
رئیس جمهور با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان و با پیروی از رزمندگان سنی و شیعه این استان، با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.
رئیسی: استان گلستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آغاز سفر به استان گلستان در گفتگویی با خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت:‌ برای بنده و همکارانم توفیقی است که در روز اول شعبان المعظم در استان گلستان باشیم و به مردم ولایتمدار و شهید پرور و ایثارگران عزیز این استان عرض سلام و احترام کنیم.

رئیس جمهور افزود: گلستان، استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است. در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است. در عرصه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری است.

آقای رئیسی اظهار داشت: با وجود همه کارهایی که تاکنون برای آبادانی استان انجام شده، اما امروز مشکلاتی در استان گلستان داریم. همکاران بنده و مدیران استان تحت نظر استاندار و در خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، بررسی‌های خوبی درباره این مشکلات و مسائل و به ویژه مشکل بیکاری در استان انجام داده‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

حجة الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروی از سرداران شهید و رزمندگان سنی و شیعه در این استان که حرکت‌شان برای همه ما درس‌آموز بوده، کارهای ماندگاری برای استان گلستان انجام شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما