plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۱۶۲۹

اردوغان: دستیابی به توسعه پایدار در اولویت اهداف ترکیه است

رئیس جمهور ترکیه دستیابی به توسعه پایدار در حوزه های کشاورزی، انرژی، محیط زیست و اقتصاد را در زمره اولویت اهداف این کشور اعلام کرد.
اردوغان: دستیابی به توسعه پایدار در اولویت اهداف ترکیه است
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای انجام برخی دیدارهای رسمی به امارات متحده عربی سفر کرده است در "رویداد روز ملی ترکیه" در نمایشگاه اکسپو دبی 2020 (Dubai Expo) سخنرانی کرد.

وی در سخنرانی خود به امارات متحده عربی و تمامی دست اندرکاران نمایشگاه اکسپو دبی بابت میزبانی موفقیت آمیز از این رویداد بزرگ با وجود شرایط همه گیری کرونا تبریک گفت.

اردوغان همچنین تاکید کرد: اکسپو دبی که نخستین نمایشگاه برگزار شده از این نوع در یک کشور عربی است را به مثابه پیامی در راستای ایجاد یک آینده جدید به صورت مشترک می‌بینم.

وی با بیان اینکه بلایا و چالش های جدید جهانی به ویژه در حوزه محیط زیست و بهداشت ما را به سوی راه حل های مشترک سوق می دهد، گفت: ما به دنبال توسعه، رشد یا غنی سازی به هر بهایی نیستیم، بلکه روند توسعه ای که به مردم، طبیعت و محیط زیست احترام بگذارد، را در پیش می گیریم.

رئیس جمهور ترکیه همچنین تصریح کرد: دستیابی به توسعه پایدار در تمامی حوزه ها از کشاورزی گرفته تا انرژی، محیط زیست و اقتصاد اولویت اهداف است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما