plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۶۲۵۱
رجب طیب اردوغان اعلام کرد

هدف ترکیه، دستیابی به سهم 75 میلیارد دلاری بخش پیمانکاری ساخت‌وساز در جهان است

باید از رشد بر اساس تولید و اشتغال حمایت شود
رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه طی سخنانی در مراسم اهدای جوایز به شرکت‌های تُرک فعال در بخش خدمات بین‌المللی پیمانکاری ساخت و ساز در آنکارا گفت: هدف مشترک‌ ترکیه رسیدن به سهم 10 درصدی یعنی معادل 75 میلیارد دلاری از بازار بزرگ ساخت و ساز در جهان است.
هدف ترکیه، دستیابی به سهم 75 میلیارد دلاری بخش پیمانکاری ساخت‌وساز در جهان است
به گزارش ایصال نیوز، رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: باید تمام تلاش و کوشش خود به منظور استفاده ترکیه از فرصت‌های موجود در دوره ای که نظام سیاسی و اقتصادی بین‌المللی در حال تغییر است را انجام دهیم.

وی افزود: ترکیه دارای چنان اهداف بزرگی است که هیچ گروه سیاسی، ایدئولوژیک، اجتماعی و اقتصادی با بهانه قرار دادن منافع خود نمی‌تواند مانع از دستیابی کشورمان به آن اهداف شود.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیا افتخار و هدف بزرگتری از تبدیل ترکیه به یکی از 10 اقتصاد برتر جهان و دستیابی ملت تُرک به بالاترین سطح مدنیت معاصر وجود دارد؟ تنها هدف مبارزه ما این است. از شما می‌خواهم که به جای اشخاص، ائتلاف‌ها و احزاب تنها از این هدف بزرگ حمایت کنید.

اردوغان پیرامون تفاوت میان بخش مالی و بخش واقعی اقتصاد نیز توضیح داد: معتقدم که این به یک آشتی جامع تبدیل خواهد شد که از رشد براساس تولید و اشتغال حمایت می‌کند. منشأ مشکلات اخیر در وام‌های بانکی برنامه اقتصادی ما نیست، بلکه یک تفاوت موقت در رویکرد بین بخش مالی و بازار است.

رئیس جمهور ترکیه افزود: اجازه نخواهیم داد ترکیه که در مسیر دموکراسی و توسعه جهش قابل ملاحظه‌ای داشته است، بار دیگر از این مسیر خارج شود و از اهداف خود دور شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما