plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۱۵۷۰

فتاح: بنیاد مستضعفان، ۶ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه می‌سازد

رییس بنیاد مستضعفان گفت: ۴۷ هکتار زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه به صورت رایگان توسط بنیاد مستضعفان اهدا شده و ۶ هزار واحد مسکونی هم توسط خود بنیاد در این زمین‌ها احداث می‌شود.
فتاح: بنیاد مستضعفان، ۶ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه می‌سازد
به گزارش ایصال نیوز، «پرویز فتاح» روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در شهرک دولت آباد کرمانشاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، با بیان این‌که ۹۰۰ هکتار زمین دیگر هم در سراسر کشور به طرح نهضت ملی مسکن اهدا کرده‌ایم، افزود: این زمین‌ها با اجازه رهبر معظم انقلاب اهدا شده‌ است.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: ۶ هزار واحدی که در این‌جا ساخته می‌شود در قالب ۳۰۰ بلوک ۶ طبقه‌ای خواهد بود که هم‌زمان تمام امکانات زیرساختی در حوزه آموزش، خدمات، تفریحی هم توسط شهرداری و راه و شهرسازی در نظر گرفته و احداث خواهد شد.

فتاح گفت: طبق قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمینه جهش تولید مسکن باید در کنار ساخت واحدهای مسکونی تمام زیرساخت‌های لازم برای آن نیز احداث شود.

وی اظهار کرد: من از همکاران می‌خواهم که اولین بلوک‌ها را در کمترین زمان ممکن بسازند زیرا با مشاهده‌ بهره‌برداری این بلوک‌ها اراده‌ها برای تکمیل طرح قوی‌تر می‌شود.

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه عنوان کرد: مسئول طرح نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی است اما ما هر کاری در این زمینه لازم باشد انجام خواهیم داد و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

فتاح همچنین ابراز امیدواری کرد که بنیاد مستضعفان بتواند زمین‌های دیگری هم در استان کرمانشاه به طرح نهضت ملی مسکن اهدا کند چنانچه در حال برآورد چند قطعه زمین دیگر در استان کرمانشاه هستیم و در صورت مناسب بودن این زمین‌ها را هم پای کار خواهیم آورد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی درباره جهش تولید مسکن گفت: این مصوبه بی‌سابقه است و در کنار اراده دولت انقلابی یک پشتوانه محکم برای به ثمر رساندن طرح نهضت ملی مسکن محسوب می‌شود و من مطمئن هستم که با همدلی مسئولان در استان و کشور می‌توانیم هر چه زودتر طرح جهش تولید مسکن را به سرانجام برسانیم.

 به گفته‌ فتاح یکی از ایرادات طرح‌های عمرانی طولانی شدن آن‌هاست که رفع این مشکل هم نیازمند پیگیری مسئولان به‌ویژه در استان‌ها است و پیشنهاد می‌کنم استاندار کرمانشاه و سایر مدیران از هم‌اکنون به‌دنبال رفع موانع احداث زیرساخت‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان باشند.

وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس بنیاد مستضعفان صبح یکشنبه در سفری یک روزه وارد کرمانشاه شدند و ابتدا در جلسه شورای مسکن استان شرکت کردند و سپس عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد مسکن با حضور آنها آغاز شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : جمهوری اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما