plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۲۱۱۶۰
در بدو ورود به استان خراسان رضوی

محسنی اژه ای: سفرهای استانی قوه قضاییه با هدف احقاق حقوق عامه انجام می‌شود

حضور رئیس عدلیه در شورای قضایی خراسان رضوی
رئیس قوه قضاییه، احیای حقوق عامه و رسیدگی به مسائل و موضوعات ناظر بر حقوق عامه را از برنامه‌های سفر هیئت قضایی به استان خراسان رضوی دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد با کمک مسئولان استانی در‌ راستای رسیدگی و رفع مسائل و مشکلات ناظر بر حقوق عامه در خراسان رضوی اقدام کنیم.
محسنی اژه ای: سفرهای استانی قوه قضاییه با هدف احقاق حقوق عامه انجام می‌شود
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پنجمین سفر استانی خود امروز، پنجشنبه  ۷ بهمن ماه همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد استان خراسان رضوی شد.

رئیس قوه قضائیه، در بدو ورود به استان خراسان رضوی، مورد استقبال مقامات و مسئولان استانی قرار گرفت.

در بدو ورود حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد، «مبین دانشمندی» فرزند شهید والامقام «محمدحسین دانشمندی» به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان خراسان رضوی، ورود رئیس قوه قضاییه به این استان را خیرمقدم گفت.

رئیس عدلیه در بدو ورود به استان خراسان رضوی، پایتخت معنوی ایران اسلامی اظهار کرد: معمولاً سفرهای هیئت قضایی طی سال‌های اخیر یک روزه بوده است اما به سبب اهمیت استان خراسان رضوی، ما پنجمین سفر استانی خود را دو روزه در نظر گرفتیم که بتوانیم به برنامه‌های بیشتری در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات حقوقی و قضایی این استان بپردازیم.

رئیس قوه قضاییه، احیای حقوق عامه و رسیدگی به مسائل و موضوعات ناظر بر حقوق عامه را از دیگر‌ برنامه‌های سفر هیئت قضایی به استان خراسان رضوی دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد با کمک مسئولان استانی در‌ راستای رسیدگی و رفع مسائل و مشکلات ناظر بر حقوق عامه در خراسان رضوی اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: دیدار با مسئولان استانی و قضایی و همچنین اقشار مردم و استماع مسائل و مشکلات آن‌ها و اتخاذ تدابیری برای رفع این مشکلات، ازجمله برنامه‌های سفر هیئت قضایی به استان خراسان رضوی است.

رئیس عدلیه در پایان تصریح کرد: امیدواریم به برکت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) بتوانیم هرچه بیشتر در راستای خدمت به مردم و کشور و نظام اسلامی کوشش کنیم و در جریان سفر به استان خراسان رضوی بخشی از نارسایی‌ها و مشکلات را برطرف کنیم.

گفتنی ست در این سفر بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان خراسان رضوی و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت. دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان خراسان رضوی خواهد بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در این سفر با حضور در شورای قضایی خراسان رضوی به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.


رئیس قوه قضاییه پیشتر به استان‌های ایلام، قزوین ، خوزستان و گلستان سفر کرده بود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما