plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۲۰۵۱۲
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خبر داد

معافیت‌های مالیاتی مؤسسات کنکور و انتشارات کمک درسی حذف می‌شود

تمرکز بودجه ای بر کیفی سازی آموزش در مدارس دولتی
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تصمیم اعضای کمیسیون مبنی بر حذف معافیت‌های مالیاتی مؤسسات کنکور و انتشارات کمک آموزشی در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.
عکس از ناصر جعفری
عکس از ناصر جعفری
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملّت، رضا حاجی پور در گفت‌گویی در تشریح نشست نوبت صبح امروز (دوشنبه 6 دی‌ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در نشست امروز ادامه بررسی پیشنهادات نمایندگان در خصوص لایحه بودجه 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در نشست امروز پیشنهاداتی در راستای تقویت دانشگاه فرهنگیان، تقویت اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و به روز رسانی تجهیزات هنرستان‌ها و حمایت از پروژه‌های هوافضای وزارت علوم به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی اضافه کرد: در ادامه نشست امروز معافیت مالیاتی مؤسسات کنکور که در لایحه حذف شده بود، مورد تأیید کمیسیون قرار گرفت، علاوه بر این معافیت مالیاتی انتشارات کمک درسی نیز که تا سقف 200 میلیارد حذف شده بود، به طور کلی توسط اعضای کمیسیون حذف شد. بنابراین تمامی مؤسسات کنکور و انتشارات کمک درسی باید در سال 1401 مالیات بپردازند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: تمامی درآمد ناشی از این محل صرف کیفی سازی آموزش در مدارس می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما