plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۲۰۰۰۵
با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی

۵۵۸ طرح بسیج سازندگی بمناسب هفته بسیج در استان اصفهان افتتاح شد

توزیع بسته های آموزشی و کمک معیشتی به مناسبت هفته بسیج
۵۵۸ طرح بسیج سازندگی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی، استاندار اصفهان و معاون وزیر نیرو به صورت برخط در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
۵۵۸ طرح بسیج سازندگی بمناسب هفته بسیج در استان اصفهان افتتاح شد
به گزارش ایصال نیوز، رئیس سازمان بسیج سازندگی در این آیین که در استانداری اصفهان و با حضور مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد گفت: این طرح‌ها شامل ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی، ۳۹ طرح اشتغال زایی و ۱۱۹ پروژه رفع محرومیت با هزینه ۴۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سردار زهرایی افزود: هدف اصلی از افتتاح این طرح‌ها اشتغال زایی و توقف مهاجرت به شهر‌ها است.

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان هم در این آیین گفت: به نتیجه رساندن این طرح‌ها باعث ایجاد درآمد پایدار برای ساکنان روستا‌ها می‌شود.

معاون وزیر نیرو هم بر ضرورت توجه ویژه به انرژی‌های تجدید پذیر تاکید کرد و گفت: بسیاری از کشور‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کرده اند که استفاده از انرژی‌های فسیلی را تا پایان سال ۲۰۳۰ به پایان برسانند و بر استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر متمرکز شوند.

کمانی افزود: اگر ظرفیت استان اصفهان در انرژی‌های تجدید پذیر فعال شود، سالانه از هدر رفت ۲۳ میلیون متر مکعب گاز و خروج ۴ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

*توزیع ۱۵هزار بسته کمک معیشتی به مناسبت هفته بسیج
همچنین براساس گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین توزیع بسته‌ های معیشتی و آموزشی در شهرستان برخوار با اشاره به افتتاح دوهزار و ۵۵۳طرح طرح محرومیت زدایی، توزیع ۳۵۰هزار بسته معیشتی و ۲۵۰هزار بسته آموزشی در کشور گفت: در این آیین ۷۰۰بسته کمک معیشتی، ۷۰۰بسته آموزشی توزیع شد.

سردار محمد زهرایی افزود:

علاوه بر ۵۵۸طرح محرومیت زدایی شامل ۴۰۰پنل‌های خورشیدی پنج کیلوواتی، همچنین ۱۱۹طرح محرومیت زدایی و ۳۹کارگاه اشتغال زایی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

وی گفت: رزمایش جهادگران عرصه‌های محرومیت زدایی نیز در سراسر کشور با حضور ۵هزار و ۲۰۰گروه جهادی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود:در هفته بسیج ۴۰۱صندوق قرض الحسنه و ۱۵۱تعاونی اشتغالزایی افتتاح شد که برای حمایت از کارگاه‌های اشتغالزایی و کسب و کار‌های خانگی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما