کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی

۵۵۸ طرح بسیج سازندگی بمناسب هفته بسیج در استان اصفهان افتتاح شد

توزیع بسته های آموزشی و کمک معیشتی به مناسبت هفته بسیج

صداوسیما , 4 آذر 1400 ساعت 21:14

۵۵۸ طرح بسیج سازندگی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی، استاندار اصفهان و معاون وزیر نیرو به صورت برخط در استان اصفهان به بهره برداری رسید.


به گزارش ایصال نیوز، رئیس سازمان بسیج سازندگی در این آیین که در استانداری اصفهان و با حضور مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد گفت: این طرح‌ها شامل ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی، ۳۹ طرح اشتغال زایی و ۱۱۹ پروژه رفع محرومیت با هزینه ۴۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سردار زهرایی افزود: هدف اصلی از افتتاح این طرح‌ها اشتغال زایی و توقف مهاجرت به شهر‌ها است.

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان هم در این آیین گفت: به نتیجه رساندن این طرح‌ها باعث ایجاد درآمد پایدار برای ساکنان روستا‌ها می‌شود.

معاون وزیر نیرو هم بر ضرورت توجه ویژه به انرژی‌های تجدید پذیر تاکید کرد و گفت: بسیاری از کشور‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کرده اند که استفاده از انرژی‌های فسیلی را تا پایان سال ۲۰۳۰ به پایان برسانند و بر استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر متمرکز شوند.

کمانی افزود: اگر ظرفیت استان اصفهان در انرژی‌های تجدید پذیر فعال شود، سالانه از هدر رفت ۲۳ میلیون متر مکعب گاز و خروج ۴ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

*توزیع ۱۵هزار بسته کمک معیشتی به مناسبت هفته بسیج
همچنین براساس گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین توزیع بسته‌ های معیشتی و آموزشی در شهرستان برخوار با اشاره به افتتاح دوهزار و ۵۵۳طرح طرح محرومیت زدایی، توزیع ۳۵۰هزار بسته معیشتی و ۲۵۰هزار بسته آموزشی در کشور گفت: در این آیین ۷۰۰بسته کمک معیشتی، ۷۰۰بسته آموزشی توزیع شد.

سردار محمد زهرایی افزود:

علاوه بر ۵۵۸طرح محرومیت زدایی شامل ۴۰۰پنل‌های خورشیدی پنج کیلوواتی، همچنین ۱۱۹طرح محرومیت زدایی و ۳۹کارگاه اشتغال زایی در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

وی گفت: رزمایش جهادگران عرصه‌های محرومیت زدایی نیز در سراسر کشور با حضور ۵هزار و ۲۰۰گروه جهادی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود:در هفته بسیج ۴۰۱صندوق قرض الحسنه و ۱۵۱تعاونی اشتغالزایی افتتاح شد که برای حمایت از کارگاه‌های اشتغالزایی و کسب و کار‌های خانگی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 20005

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/20005/۵۵۸-طرح-بسیج-سازندگی-بمناسب-هفته-استان-اصفهان-افتتاح

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir