plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۱۹۹۸
سخنگوی وزارت امور خارجه:

سناریوی روانی-تبلیغی علیه ایران از پیش شکست خورده است

جمهوری اسلامی هیچ‌گاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره قرار نمی گیرد
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گفت: مدتی است که یک سناریوی روانی-تبلیغی علیه ایران آغاز شده است که این سناریو از پیش شکست خورده است و قطعا راه به جایی ندارد.
سناریوی روانی-تبلیغی علیه ایران از پیش شکست خورده است
به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سیدعباس موسوی» امروز- پنجشنبه- در گفت و گویی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردمش کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خود را براساس منافع و امنیت ملی خودش مشخص کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ بن بستی برای ملت ایران وجود ندارد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه بر سر دوراهی جنگ و یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد.
موسوی خاطرنشان کرد: ایرانیان هم در طول تاریخ نشان داده اند که اهل جنگ آوری و دلاوری اند و هم در جای خود اهل تعامل و گفت و گو هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: مدتی است که یک سناریوی روانی- تبلیغی در کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت جریان پیدا کرده که ما این حرف ها و سناریو را هم در قالب همان پکیج می بینیم، آنها خودشان این موضوع را می دانند.
موسوی افزود: اگر ما نخواهیم بگوییم که این سناریوی نخ نماست ولی می توان آن را یک سناریوی از پیش شکست خورده دانست که قطعا ره به جایی نخواهد برد.
انتهای پیام /* 
۸
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما