plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶
کد مطلب : ۱۹۸۷۴

بازداشت خدمتکار منزل وزیر جنگ اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران!

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) روز پنجشنبه اعلام کرد که نظافتچی منزل بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کرده است.
بازداشت خدمتکار منزل وزیر جنگ اسرائیل به اتهام جاسوسی برای ایران!
به گزارش ایصال نیوز، شین بت با اعلام خبر بازداشت خدمتکار منزل بنی گانتس، اتهام این مرد ۳۷ ساله را جاسوسی برای گروهی از هکرهای مرتبط با ایران عنوان کرده است.

در بیانیه شین بت آمده که عمری گورن گوروچوفسکی تحت بازجویی قرار گرفته است.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل در بیانیه خود آورده است که نظافتچی منزل بنی گانتس از طریق شبکه‌های اجتماعی با یک گروه نزدیک به تهران تماس برقرار کرده و به آنها پیشنهاد «کمک» داده بود.

در کیفرخواست صادره علیه عمری گورن گوروچوفسکی وی متهم شده که حدود روز ۳۱ اکتبر(۹ آبان) با نام مستعار در پیام‌رسان تلگرام با گروه «سایه سیاه» (Black Shadow) تماس گرفته است. او روز چهارم نوامبر(۱۳ آبان) بازداشت شد.

طبق کیفرخواست صادرشده نظافتچی منزل بنی گانتس در پیشنهادش به هکرهای مرتبط با ایران خواستار اخذ مبلغی پول در ازای اتصال یک فلش درایو یو اس بی به رایانه وزیر جنگ اسرائیل شده بود.

شین بت در بیانیه خود تاکید کرده است که عمری گورن گوروچوفسکی در نهایت نتوانست به «هیچ سند محرمانه‌ای» دسترسی پیدا کند.

 وکیل مدافع عمری گورن گوروچوفسکی ضمن رد اتهام جاسوسی علیه او گفته است که مدارک موجود در پرونده موکلش با اتهام مطرح شده علیه او همخوانی ندارد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما