plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۶۷۰۶

یورش رژیم صهیونیستی برای بازداشت معترضان عرب ساکن فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که نیروهای اسرائیلی حدود 500 تن از شهروندان عرب ساکن فلسطین اشغالی که در تظاهرات اخیر حمایت از غزه و مسجدالاقصی شرکت داشتند را بازداشت کردند.
یورش رژیم صهیونیستی برای بازداشت معترضان عرب ساکن فلسطین اشغالی
به گزارش ایصال نیوز، پلیس رژیم اشغالگر اعلام کرد که عملیات بازداشت این افراد بعد از رایزنی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس پلیس انجام شد و در این عملیات هزاران نیروی پلیس و نیروی گارد مرزی و نیز نیروهای ذخیره و نیروهای ویژه مشارکت داشتند.

رسانه‌های عبری‌زبان با اعلام اینکه ارتش رژیم اشغالگر فهرستی متشکل از اسامی 500 فسطینی ساکن سرزمین‌های 1948 آماده کرده، تصریح کردند این افراد به دلیل مشارکت‌شان در تظاهرات حمایت از قدس و محله "شیخ جراح" و نوار غزه بازداشت می‌شوند.

این در حالی است که محوطه‌های مسجد الاقصی همچنان در معرض یورش شهرک‌نشینان صهیونیست هستند و دیروز بار دیگر نیروهای اشغالگر به فلسطینی‌ها حمله کردند و هشت تن را بازداشت کردند.

شهرک نشینان برای دفعه سوم عصر دیروز یکشنبه به محوطه‌های مسجد الاقصی یورش بردند، جایی که در آن تحت نظارت نگهبانان این حملات انجام گرفت اما در حال حاضر آرامش شکننده به حرم شریف بازگشته است.

تعداد شهرک‌نشینانی که امروز، یکشنبه صبح و عصر در میان حفاظت نیروهای ویژه و پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند به ۲۵۳ تن رسید.

رژیم صهیونیستی در صدد است با ایجاد تنش و بازداشت معترضان فلسطینی ساکن شهرهای اشغالی، انتقام خود را از شکست اخیرش در جنگ غزه بگیرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما