plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۱
کد مطلب : ۱۸۶۵۱

بازداشت دو نفر از ۶ اسیر فراری از زندان اسرائیلی «جلبوع»

واکنش جهاد اسلامی به بازداشت مجدد دو اسیر فراری از زندان «جلبوع»
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو نفر از شش اسیر فلسطینی را که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، بازداشت کرده است.جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که هرگونه آسیب رساندن به این دو اسیر به معنای اعلام جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.
بازداشت دو نفر از ۶ اسیر فراری از زندان اسرائیلی «جلبوع»
به گزارش ایصال نیوز، کانال 13 رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه گزارش داد که این دو اسیر فلسطینی فراری در منطقه الناصره داخل اراضی اشغالی 1948 بازداشت شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دو اسیر فلسطینی که بازداشت شده‌اند، «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل حفظ حیات «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» دو اسیر فراری زندان «جلبوع» دانست که دیشب مجددا بازداشت شده‌اند.

به گزارش فلسطین الیوم، جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرده که هرگونه آسیب رساندن به دو اسیر فراری به معنای اعلام جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

فلسطینیان ساکن الناصره و جنین در اعتراض به بازداشت مجدد دو اسیر فلسطینی به خیابان‌ها آمده و این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

گروه‌های فلسطینی با صدور فراخوانی از فلسطینیان خواستند تا در محکومیت بازداشت مجدد دو اسیر فلسطینی، روز شنبه راس ساعت 6 عصر در شهر الناصره تظاهرات کنند.

گفتنی است؛ بامداد دوشنبه هفته گذشته، شش اسیر فلسطینی در زندان جلبوع که پنج تن از آن‌ها عضو جنبش جهاد اسلامی بودند، به طرح شگفت‌انگیزی از امنیتی‌ترین و محکم‌ترین زندان در فلسطین اشغالی فرار کردند که نظامیان صهیونیست دو تن از آنها را طی عملیات جستجوی گسترده، جمعه شب مجددا بازداشت کردند.  

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما