plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۱۹۸۶۰

برگزاری سیزدهمین جشنواره (نخستین واژه «آب») در نجف آباد

سیزدهمین جشنواره (نخستین واژه «آب») با موضوع آموزش صرفه جویی در مصرف آب برای دانش آموزان مقطع اول ابتدایی با همکاری ادارات آموزش و پرورش و آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد برگزار شد.
برگزاری سیزدهمین جشنواره (نخستین واژه «آب») در نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز، سیزدهمین جشنواره ملی (نخستین واژه «آب») با موضوع آموزش صرفه جویی در مصرف آب برای دانش آموزان مقطع اول ابتدایی با همکاری ادارات آموزش و پرورش و آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد،در مدرسه شهید بابک سرمدی نجف آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر مهرداد خورسندی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و همچنین مهندس احمدرضا جعفرزاده معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد و مدیران ادارات فوق برگزار شده بود دانش آموزان با مفاهیم ساده روش های صرفه جویی در مصرف آب آشنا شدند.

در این مراسم ، ابتدا موسوی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه و غیر حضوری شدن آموزش دانش آموزان،بر همکاری این اداره با آبفا جهت آموزش مفاهیم صرفه‌جویی در مصرف آب از طریق شبکه شاد و سایر شبکه های آموزشی مورد استفاده در مدارس شهرستان تاکید کرد.

سپس دکتر خورسندی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تولید محتوای الکترونیکی در قالب انیمیشن و... متناسب با ذائقه دانش آموزان،آموزش صحیح سازگاری با کم آبی برای جامعه را با توجه به شرایط اقلیمی حاکم بر کشور،لازم دانست و افزود: آموزش این تفکر از سنین کودکی،میتواند زمینه ساز پیشگیری از اتلاف منابع و ذخائر آبی کشور باشد.

در ادامه مراسم ،مهندس کاظمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد با اشاره به همکاری خوب بین این دو اداره،بار گذاری پانزده ساعت محتوای آموزشی در قالب طرح سه شنبه های شاد آبی برای دانش آموزان منطقه نجف آباد در سال تحصیلی گذشته را از جمله اقدامات موثر این اداره در راستای آموزش سازگاری با کم آبی برای دانش آموزان عنوان و بر ادامه آموزش تلفیقی مجازی و حضوری در سال جدید و در صورت مهیا شدن شرایط آموزش حضوری تاکید کرد.

گفتنی است در این مراسم پس از اجرای برنامه های شاد متناسب با موضوع جشنواره برای دانش آموزان ،زنگ آب بصورت نمادین توسط مسئولین به صدا در آمد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما