plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۲۱۰۲۰

نشست دبیرخانه بزرگداشت ۵ اسفند و هفته ایثار نجف‌آباد برگزار شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف‌آباد بر برنامه ریزی دقیق برای برگزاری آیین بزرگداشت ۵ اسفند روز نجف‌آباد و هفته بزرگداشت ایثار و حماسه نجف آباد تأکید کرد.
نشست دبیرخانه بزرگداشت ۵ اسفند و هفته ایثار نجف‌آباد برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، دومین جلسه دبیرخانه های پنجگانه هفته بزرگداشت ایثار و حماسه نجف آباد در مجموعه تاریخی گردشگری هفت برج خارون برگزار شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این باره گفت: بعد از برگزاری دو جلسه پیرامون بزرگداشت ۵ اسفند روز نجف‌آباد و هفته بزرگداشت ایثار و حماسه نجف آباد، جهت برنامه ریزی و تقسیم کار و نظام مند شدن امور ۵ دبیرخانه، ثبت و نامگذاری - برنامه ها و رویدادهای شهری - تبلیغات و رسانه - ایثار و مقاومت - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تشکیل و وارد فاز عملیاتی و اجرایی شدند.

حیدری افزود در این جلسه دو ساعته ابتدا دبیر های هر دبیرخانه به ارائه گزارش و هماهنگی با دیگر دبیرخانه های موجود پرداختند و سپس برای برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری بهتر برنامه ها و مراسم ها وارد شور و مشورت شدند.

شایان ذکر است شهیدستان نجف‌آباد با تقدیم ۲۵۰۰ شهید در جنگ تحمیلی بیشترین شهید را در کشور تقدیم اسلام و میهن کرده است و ۵ اسفند در تاریخ این شهر مصادف است با تشییع ۲۰۵ شهید از ۳۳۳ شهید لشکر خط شکن ۸ نجف اشرف در عملیات خیبر که به عنوان روز حماسه و ایثار نجف آباد در تقویم این شهر ثبت شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما