{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۱۷۸
مصلح روا دار و مجاهد پایدار

دهمین سالگرد ارتحال آیت الله منتظری در نجف آباد اصفهان برگزار شد

قدردانی احمد منتظری از مردم و مسئولان
مراسم دهمین سالگرد ارتحال آیت الله منتظری، صبح امروز سه شنبه مصادف با سوم محرم، با حضور علما، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد بازار نجف آباد اصفهان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، صبح امروز سه شنبه مصادف با سوم محرم، مراسم دهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله منتظری در مسجد بازار نجف آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم نجف آباد و شهرها و روستاهای اطراف، همچنین علما، اساتید دانشگاه، دانشجویان و مسئولان سیاسی مذهبی شهرستان، مهندس راعی فرماندار، حجة الاسلام حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان نجف آباد و میهمانان از سایر استان‌ها از ساعت 9 صبح تا 13 برگزار شد، پس از قرائت قرآن و خواندن فاتحه، بخش هایی از زندگی مبارزاتی و علمی این فقیه عالیقدر و فرزند شهیدش، شهید محمد منتظری با اجرای دکلمه برای حاضران بیان شد.

در این مراسم که به همت ستاد مردمی سوم محرم  تحت عنوان «مصلح روا دار و مجاهد پایدار» برگزار شد حجة الاسلام نعمت الله دانشمند یکی از شاگردان برجسته آن مرحوم، در وصف شخصیت علمی آیت الله منتظری بعنوان نظریه پرداز فقهی شیعه سخن گفت و تالیفات متعدد فقیه عالیقدر را شاهد عظمت روح و اندیشه آن مرحوم بعنوان فقیه نظریه پرداز و شخصیت مدافع کرامت ذاتی انسان در عصر حاضر دانست.

در پایان این مراسم حجة الاسلام احمد منتظری فرزند مرحوم آیت الله منتظری از برگزارکنندگان این مراسم با شکوه، اقشار مختلف مردم شریف نجف آباد، مسئولان، علما، فرهنگیان و میهمانان حاضر در مراسم که از شهرها و روستاهای دور و نزدیک در این مراسم شرکت کرده بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

این مراسم با مداحی و مرثیه خوانی بمناسبت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ساعت 13 پایان یافت.

گفتنی است، علاوه بر امنیت و آرامش مطلوبی که در این مراسم حکم‌فرما بود، بازار شهر نجف آباد نیز به احترام مراسم بزرگداشت آن فقیه عالیقدر، به همّت بازاریان این شهر، برای ساعاتی تعطیل شد.

نجف آباد یکی از شهرستان های پرآوازه استان اصفهان در 25 کیلومتری غرب این استان است که علاوه بر تقدیم هزاران شهید والامقام برای تثبیت و تعالی انقلاب اسلامی، دیار عالمان نامدار بسیاری ست. 

انتهای پیام/*    
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما