plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۵۷۶۶
پانزدهمین سالگرد درگذشت «یاسر عرفات»

مراسم بزرگداشت یاسر عرفات به خاک و خون کشیده شد

جنایت ارتش اسرائیل در کرانۀ باختری
ساکنان کرانه باختری روز دوشنبه در آئین پانزدهمین سالگرد درگذشت «یاسر عرفات» رئیس پیشین سازمان آزادیبخش فلسطین، با ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند که این درگیری منجر به شهادت یک شهروند فلسطینی و مجروح شدن ده ها تن دیگر شد.
مراسم بزرگداشت یاسر عرفات به خاک و خون کشیده شد
به گزارش ایصال نیوز، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری های امروز در کرانه باختری یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در استان الخلیل به شهادت رسید.

ویدئوهایی نیز در شبکه های اجتماعی پخش شد که لحظه اصابت گلوله به این جوان فلسطینی را در مقابله با نیروهای صهیونیستی نشان می دهد.

همچنین در جریان این درگیری ها یک زن هم توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

به گزارش آناتولی، درگیری میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در پی اتفاقاتی همچون به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم از سوی آمریکا، ادامه محاصره ۱۴ ساله نوار غزه، تلاش برای پایان دادن یک طرفه به قضیه فلسطین در قالب طرح آمریکایی «معامله قرن» و گسترش عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شاهد روندی فزاینده بوده است.

پیشتر نیز «هیأت رسیدگی به امور اسیران فلسطینی» در گزارشی شمار فلسطینیان دربند رژیم صهیونیستی را ۶ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرده که در میان آنان بیش از ۲۳۰ کودک، حدود ۵۰ زن، ۵۰۰ زندانی بدون اتهام و یکهزار و ۸۰۰ بیمار دیده می ‌شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما