plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۰۷۵۷

تصادف تریلی و پراید در جاده نجف‌آباد به فولادشهر، دو کشته و ۵ مصدوم داشت

برخورد تریلی با خودروی سواری پراید در جاده نجف‌آباد به سمت فولادشهر بعد از پل تیران شامگاه یکشنبه، موجب کشته شدن دو تن و مصدومیت پنج نفر دیگر شد.
تصادف تریلی و پراید در جاده نجف‌آباد به فولادشهر، دو کشته و ۵ مصدوم داشت
به گزارش ایصال نیوز، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان شامگاه یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی و اعلام و دو واحد امدادی از اورژانس و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند. عباس عابدی افزود: در این حادثه خانم ۱۸ ساله و مرد ۵۴ ساله در دم جان باختند و پنج نفر شامل ۲ زن ۱۸ و ۴۵ ساله، ۲ کودک ۲ و ۱۱ ساله و مرد ۵۰ ساله مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتظری و فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد منتقل شدند.

شهرستان نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

همچنین در رابطه با حادثه تصادف دیگری،سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: وقوع سانحه رانندگی بین دو دستگاه خودروی سواری ریو و پژو پارس در آزادراه غرب اصفهان، پشت فولادشهر بامداد روز یکشنبه موجب مصدوم شدن هفت نفر شد.

این حادثه ساعت ۱ و ۷ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و چهار آمبولانس از این مرکز و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند. عابدی افزود: در این حادثه هفت نفر شامل چهار مرد، ۲ زن و یک کودک ۳ ساله مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لنجان و فاطمه الزهرا(س) نجف‌آباد منتقل شدند.

فولادشهر در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان -شهرکرد واقع شده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما