plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۹۵۳۶
در سفر به شهرستان نجف آباد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شهدای گمنام شهر ویلاشهر ادای احترام کرد

معتمدی: رسالت اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترش فرهنگ و هنر ناب اسلامی است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بدو ورود به شهرستان نجف آباد با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ویلاشهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با امام جمعه این شهر نیز دیدار کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شهدای گمنام شهر ویلاشهر ادای احترام کرد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفر به نجف آباد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ویلاشهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام حاضر و با قرائت فاتحه ادای احترام نمود.

دیدار با امام جمعه ویلاشهر، دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده شهید محمود آقا لر و شهید جانباز حاج محمد علی معینی و دیدار با نویسنده شاخص شهرستان از جمله برنامه‌های سفر کوتاه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان بود.

همچنین بر اساس این گزارش، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به منظور بررسی مشکلات فرهنگی هنری با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول محمدی امام جمعه ی ویلاشهر دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهر ویلاشهر، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این دیدار، با اشاره به مسائل و مشکلات فرهنگی هنری ویلاشهر (شهرستان نجف آباد)، گزارشی از فعالیت های انجام شده ، مولفه ها و زیر ساخت های فرهنگی و هنری شهر ویلاشهر ارائه داد و در خصوص استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی در سخنان کوتاهی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترش فرهنگ و هنر ناب اسلامی است و ان شالله با همکاری و تبادل نظر بیشتر با ائمه جمعه شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فرهنگ و هنر در شهرستان نجف آباد باشیم.

خاطر نشان می شود این دیدار روز یکشنبه 9 آبان ماه با حضور حجة الاسلام محمدی امام جمعه ویلاشهر و لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما