plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۸۷۸۹

تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از عملکرد خانه مطبوعات

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنا‌مه‌های روز خبرنگار در استان گفت: خانه مطبوعات دارای جایگاه ویژه‌ای ‌است و تعامل خانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز بسیار خوب و سازنده است،
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از عملکرد خانه مطبوعات
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، هیات مدیره خانه مطبوعات به منظور تقویت تعامل خانه و ارشاد، با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری ویژه برنا‌مه‌های روز خبرنگار توسط خانه مطبوعات و خبرنگاران استان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: خانه مطبوعات دارای جایگاه ویژه‌ای ‌است و تعامل خانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بسیار خوب و سازنده است، خانه مطبوعات برای اصحاب رسانه فعالیت می‌کند، خانه پایگاهی برای خبرنگاران زحمتکش است که با مشکلاتی روبرو هستند و حتی امنیت شغلی ندارند.

معتمدی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نگاه ویژه‌ای به اصفهان دارند و در سفر اخیر خود به این شهر تاکید کردند اصفهان می‌تواند در اجرای هر چه بهتر خدمات به وزارتخانه هم کمک خوبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام معتمدی افزود: اصفهان می‌تواند یک الگو برای کشور در امور مختلفی همچون حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد.

وی تصریح کرد: خانه مطبوعات از لحاظ حقوقی ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند مشکلات حقوقی جامعه رسانه‌ای را برطرف کند و فضای جدیدی برای حمایت از خبرنگاران ایجاد کند.

وی اضافه کرد: مسکن خبرنگاران باید در اولویت کاری وزارتخانه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با تاکید بر اینکه جامعه رسانه‌ای مثل خانواده ما هستند، تصریح کرد: باید با کمک خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ایده نو و حرکت جدیدی در مطبوعات استان ایجاد شود.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تامین مسکن خبرنگاران یکی از دغدغه‌های جدی خانه است، تاکیدکرد: در این راستا لازم است از ظرفیت‌های مختلف دولتی و خصوصی برای مسکن اصحاب رسانه استفاده شود.

منصور گلناری با بیان اینکه بازنگری و به‌روزرسانی قوانین حوزه رسانه‌ها امری ضروری است، گفت، خانه مطبوعات استان اصفهان نسبت به این مهم اهتمام جدی دارد و آماده است در صورت حمایت معنوی و مادی وزارت ارشاد در این خصوص با بهره‌گیری از کارشناسان کشوری و استانی، طرح‌ها و برنامه‌های علمی و پژوهش محور را تهیه کند.
وی همچنین با ارائه گزارش فعالیت‌های خانه عنوان کرد: کارگروه‌های خوبی در خانه تشکیل شده تا در موارد مختلفی مثل مسائل حقوقی فعالیت کنند.

گلناری اضافه کرد: بزودی فراخوان جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با رویکرد مطالبه‌گری منتشر خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، روز پنج شنبه 25 شهریور 1400 تعدادی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان با حجت‌الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و تندیس روز خبرنگار به پاس همکاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مدیرکل اهدا شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : خانه مطبوعات اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما