plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۱۶۹۸۵

ایران 3 - 0 بحرین؛ درخشش تیم ملی ایران در منامه

ملی‌پوشان ایران با برتری قاطع مقابل بحرین امیدهایشان به صعود از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی را افزایش دادند. گل زیبا و دو پاسمهدی طارمی و دو گل از سردار آزمون این پیروزی را رقم زد.
ایران 3 - 0 بحرین؛ درخشش تیم ملی ایران در منامه
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا را با دو پیروزی و دو باخت به پایان رساند، چهار روز قبل در نخستین مسابقه دور برگشت موفق به کسب برتری 3 بر یک مقابل هنگ‌کنگ شد تا امیدهایش برای راهیابی از گروه C را زنده نگه دارد، اما ملی‌پوشان ایران اکنون که در بحرین از تیم ملی این میزبانی می‌کند، به دنبال گرفتن انتقام شکست اخیرشان برابر این تیم و رسیدن به سه امتیاز هستند تا نزدیک‌تر از همیشه به صعود شوند.

در هفته هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022- قاره آسیا- گروه C  دوشنبه شب و از ساعت 21 (به وقت ایران) استادیوم ملی بحرین در منامه شاهد رقابت ایران و بحرین بود و در نهایت تیم ملی ایران با سه گل موفق شد بحرین را شکست دهد.

این مسابقه با داوری فو مینگ(چین) و کمک‌ها: ما جی و کانگ دونگ هو؛ داور چهارم: کیم جونگ. 

* شرح گل
ایران یک - بحرین صفر (دقیقه 54: سردار آزمون):
مهدی طارمی تا پشت محوطه جریمه بحرین نفوذ کرد که پاس در عمق او به پشت مدافعان حریف را سردار آزمون با فرار تماشایی و ضربه بغل پا زد تا گل اول ایران به ثمر برسد.

*ایران 2 - بحرین صفر (دقیقه 61: سردار آزمون):
توپ‌گیری عالی ملی‌پوشان ایران در میانه زمین یک ضد حمله خوب به وجود آورد که باز هم پاس در عمق دیدنی از مهدی طارمی و فرار تند و تیز سردار آزمون را این مهاجم تیم ملی با عبور دادن توپ از بین پاهای دروازه‌بان بحرین تبدیل به گل دوم کرد.

*ایران 3 - بحرین صفر (دقیقه 79: مهدی طارمی):
مهدی ترابی در سمت چپ زمین با توپ‌گیری خوب به احمد نوراللهی رساند که در ادامه پاس در عرض او به مهدی طارمی را این بازیکن با مهار توپ و ضربه بغل پا تبدیل به گل سوم ایران کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما