plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۱۶۴۷۴

امیرعبداللهیان: امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی را تحمل نخواهد کرد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ضمن اعلام حمایت ایران از مقاومت فلسطین، گفت: امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و به خون کشاندن نمازگزاران روزه دار را تحمل نخواهد کرد.
امیرعبداللهیان: امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی را تحمل نخواهد کرد
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تماس های تلفنی با رؤسای دفاتر حماس و جهاد اسلامی در ایران درباره اتفاقات اخیر فلسطین داشت.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی اسلامی با قدرت در کنار مردم و‌ مقاومت فلسطین خواهد ماند، گفت: امت اسلامی هتک حرمت به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان و به خون کشاندن نمازگزاران روزه دار را تحمل نخواهد کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین از جمله در قدس، مسجد الاقصی و غزه افزود: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و‌ همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.

در این تماس خالد القدومی رییس دفتر حماس و‌ ابوشریف رییس دفتر جهاد اسلامی فلسطین در تهران از حمایت‌ و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مسجدالاقصی تشکر کرده و روحیه مردم فلسطین را علیرغم جنایات اخیر صهیونیست ها عالی و سرشار از ایمان و جهاد توصیف کردند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما