plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۱۶۲۵۱
مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

صدرنشینی استقلال؛ همه چیز به بازی بعدی کشیده شد

الاهلی 0 - 0 استقلال
استقلال در شبی که می توانست با پیروزی در برابر الاهلی خیالش را از بابت صعود به دور بعد راحت کند، حالا با کسب تساوی باید از سد الشرطه عبور کند.
صدرنشینی استقلال؛ همه چیز به بازی بعدی کشیده شد
به گزارش ایصال نیوز، در آخرین بازی از دور پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد چهارشنبه، استقلال در استادیوم الجوهرة به مصاف الاهلی رفت که در نهایت تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا رقابت برای صعود، به دیدار آخر کشیده شود.

در این مسابقه که استقلال با تغییر در آرایش بازیکنان خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، مهدی قایدی نزدیک به 30 دقیقه در پست مهاجم نوک به میدان رفت و همین مسئله منجر به کاهش کارایی این بازیکن شد که در 15 دقیقه پایانی، فرهاد مجیدی با تغییر پست او، قایدی را به کناره ها برد.

در نیمه اول، الاهلی چند فرصت خوب داشت که توسط رشید مظاهری به زیبایی مهار شدند و در یک صحنه نیز شوت بازیکنان میزبان به تیر دروازه برخورد کرد. درنهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم الاهلی بیشتر از استقلال صاحب توپ و میدان بود و در چند صحنه به روی دروازه استقلال خطرناک ظاهر شدند که با واکنش های خوب سنگربان آبی پوشان، فرصت های الاهلی به بیرون رفت و در پایان نیز این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با نتایج به دست آمده، وضعیت این گروه پیچیده تر از قبل شد.

تساوی بدون گل استقلال و الاهلی عربستان یکی از پیچیده ترین شرایط را در بین گروه های مختلف لیگ قهرمانان آسیا برای صعود رقم زد.

با توجه به شکست الدحیل قطر مقابل الشرطه و تساوی استقلال و الاهلی حالا 3 تیم 8 امتیازی در گروه C حضور دارند.

در این بین معیار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رده بندی تیم ها در گروه های مختلف در صورت هم امتیاز بودن تفاضل گل بازی های رودرروی آن 3 تیم است و به همین خاطر استقلال صدرنشین گروه شده است.

اکنون استقلال با شرایط خاصی اگر دو بازی روز آخر به تساوی کشیده شود، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد می شود و چنانچه آبی پوشان به همراه الدحیل برنده از زمین خارج شوند، آنگاه آبی پوشان به عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما