plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۱۲۱۲۰

پیروزی شیرین استقلال ایران و بدشانسی بزرگ الهلال عربستان

مربی استقلال پس برد شیرین مقابل الهلال گفت: بازیکنان ما فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. قول می‌دهم با تمام توان‌مان هواداران را خوشحال کنیم. الهلال عربستان بعد از کنار گذاشته شدن از ادامه لیگ اعلام کرد که از AFC شکایت خواهد کرد.
پیروزی شیرین استقلال ایران و بدشانسی بزرگ الهلال عربستان
به گزارش ایصال نیوز،دیدار دو تیم استقلال و الاهلی عربستان چهارشنبه شب، با برد ۳ بر صفر استقلالی ها به پایان رسید. شاگردان نامجومطلق با این نتیجه ۵ امتیازی شدند و با ایستادن در رده دوم جدول گروه A به مرحله حذفی صعود کردند.

به این ترتیب تیم فوتبال استقلال توانستبا یک بازی بدون نقص و سراسر تهاجمی با برتری ۳ بر صفر برابر الاهلی عربستان، به عنوان تیم دوم گروه A، جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کند.

مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر الاهلی اظهار کرد:‌ بازیکنان ما یک روز فوق‌العاده را پشت سر گذاشتند و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ما یک لیگ فرسایشی در ایران داشتیم و روی بازیکنان فشار بود و تعدادی از آن‌ها مصدوم بودند ولی با تلاش، خودشان را به این بازی‌ها رساندند. اواخر بازی چند بازیکن ما دچار گرفتگی عضله شدند. با این شرایط با غیرت ایرانی فوتبال بازی کردند.

پس از پایان بازی دو تیم استقلال و الاهلی عربستان با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی قایدی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان نیز با پیروزی برابر شهرخودرو ایران و با توجه به حذف شدن الهلال توسط AFC به دلیل نداشتن بازیکنان کافی برای مقابله با شباب الاهلی، ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه دوم لقب گرفت و باید در مرحله بعد به مصاف استقلال ایران برود.

در این گروه شباب الاهلی با ۷ امتیاز دوم شد و حریف الاهلی عربستان شد. شهرخودرو ایران نیز با صفر امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و عملا هیچ شانسی برای صعود ندارد.

از سوی دیگر، به نقل از سایت العاجل، کنفدراسیون فوتبال آسیا شب گذشته تصمیم گرفت که الهلال را از ادامه لیگ قهرمانان آسیا کنار گذارد. الهلال در دیدار برابر الشباب امارات تنها ۱۱ بازیکن داشت و جالب این که در ترکیب اصلی تیم نام ۹ بازیکن بود که همین باعث شد تا داور بازی را برگزار نکند و در نهایت هم AFC تصمیم به حذف الهلال گیرد.

این باشگاه عربستانی به شدت به این حکم AFC اعتراض کرد و آن را ظالمانه دانست. باشگاه الهلال عربستان بعد از کنار گذاشته شدن از ادامه لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که از AFC به دادگاه داوری ورزشی شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما