plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۱۸۳۰۹

انتقال مهدی قایدی بهترین بازیکن جوان آسیا به الاهلی امارات

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی درباره انتقال مهدی قایدی به لیگ امارات نوشت: شباب الاهلی بهترین بازیکن جوان آسیا را به خدمت گرفت.
انتقال مهدی قایدی بهترین بازیکن جوان آسیا به الاهلی امارات
به گزارش ایصال نیوز، در گزارش روزنامه الاتحاد امارات آمده است: باشگاه شباب الاهلی خبر امضای قرارداد رسمی با مهاجم ایرانی، مهدی قایدی بازیکن 22 ساله باشگاه استقلال تهران را اعلام کرد.

بر این اساس قائدی با قراردادی 5 ساله به عنوان سومین بازیکن خارجی پس از کارلوس ادواردوی برزیلی و احمد نوراللهی ایرانی به این تیم پیوست.

قایدی یکی از ستاره‎های شاخص فوتبال آسیا به شمار می‎رود که به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا از نگاه هواداران در سال 2020 انتخاب شد و بیشترین آرای کارشناسان را نیز به دست آورد.

شباب الاهلی پس از این انتقال برای تکمیل فهرست بازیکنان خارجی خودش و ورود قدرتمندانه به رقابت‎‌های لیگ تلاش می‎کند.

گفتنی است؛ مهدی قایدی دیروز دوشنبه با انتشار پستی در اینستاگرام با استقلال خداحافظی کرد که البته پیش از انتشار این پست مشخص شد که این بازیکن چند روزی است در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده است.

قرارداد قایدی با باشگاه الاهلی به مدت سه سال است که برای رضایتنامه این بازیکن مبلغی حدود یک میلیون و ششصد هزار دلار به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد.

در این مذاکرات احمد مددی و شیخ عیسی معاون باشگاه شباب الاهلی حضور داشتند و بعد از سه روز مذاکره قرارداد این بازیکن را نهایی کردند.  

انتهای پیام/*
۰
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما