plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۵۷۱۸

جزئیات تازه از فوت‌ مشکوک آزاده نامداری

با گذشت کمتر از یک روز از انتشار خبر مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما جزئیات تازه ای از این اتفاق شوکه کننده اعلام شد.
جزئیات تازه از فوت‌ مشکوک آزاده نامداری
به گزارش ایصال نیوز، روز گذشته (شنبه) پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

بر اساس گزارش ها، جسد آزاده نامداری در حالی پیدا شده که لباس خانه به تن داشته و اطراف جسد هیچ نشانه‌ای از بقایای قرص یا اثری از خودکشی پیدا نشده است.

همسر مرحومه نامداری که در شمال کشور به سر می‌برده بعد از اطلاع از مرگ او عازم تهران شده و بازپرس احتمالا درباره شایعات مطرح شده پیرامون اختلافات آنها پرس و جو خواهد کرد.

همچنین یک منبع آگاه گفت: هیچ آثار جرحی روی بدن متوفیه نیست و احتمالا اگر کشته شده باشد به دلیل خفگی هست در غیر این صورت به خاطر استفاده از دارو خودکشی کرده است. در مجموع علت فوت یا قتل مشخص نیست.

* نشانه‌ای از خودکشی یا قتل نامداری وجود ندارد

«قاضی شهریاری» سرپرست دادسرای جنایی گفت: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

وی افزود: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

قاضی شهریاری افزود: اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: هیچ دلیلی بر وقوع قتل و خودکشی در صحنه جرم پیدا نشده است. وی با بیان اینکه به هیچ عنوان منزل به هم ریخته نبوده است، افزود: اثری از به هم ریختگی منزل نیست؛ جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است و پیکر وی توسط مادر کشف شده است. خودکشی یا قتل خانم نامداری هنوز تائید نیست!

سرپرست دادسرای جنایی تهران ادامه داد: جسد برای آزمایش‌های سم شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

شهریاری گفت: سایت‌هایی که خبر خودکشی یا قتل وی را اعلام کرده‌اند هیچ دلیل و یافته‌ای ندارند و این موضوع تأیید نیست.

وی گفت: رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به متوفی جانب انصاف را رعایت کرده و از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.

همچنین مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: معاینات ظاهری، کالبدگشایی و آزمایشات لازم بر روی پیکر مرحومه نامداری انجام و نتایج به مقام قضائی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما