plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۵۴۰۹
پیکان 1 – 2 استقلال

روزگارِ شیرین استقلال با حضور فرهاد

استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسید
فرهاد مجیدی موفق شد دومین دیدار خود را پس از بازگشت به این تیم با پیروزی پشت سر بگذارد و تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رساند.
روزگارِ شیرین استقلال با حضور فرهاد
به گزارش ایصال نیوز، دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز آغاز می شود که در مهمترین دیدار، استقلالی ها در استادیوم شهدای شهر قدس با ارائه یک بازی خوب و دیدنی و در روزی که فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند، موفق شدند از سد پیکان بگذرند.

حالا فرهاد مجیدی پس از بازگشت به جمع آبی پوشان دومین دیدار مهم و حساسش را نیز برنده از زمین خارج می شود و نکته جالب، احیای بازیکنی نظیر محمد نادری در دو بازی گذشته است که پس از بازگشت مجیدی به استقلال، سطح دیگری از بازی این بازیکن را شاهد بودیم.

 در دقیقه 14 و زمان اعلام خطای پنالتی، حمید حاج ملک ابتدا یک کارت قرمز به مجید عیدی نشان داد ولی پس از اعتراض شدید بازیکنان پیکان و مشورت حاج ملک با داور چهارم و کمک هایش، نظرش را تغییر داد و کارت قرمز را به کارت زرد تبدیل کرد.

*شرح گل:
پیکان صفر – استقلال یک (دقیقه 17: شیخ دیاباته): ضربه ایستگاهی دیدنی وریا غفوری به تیر دروازه برخورد کرد که در برگشت مجید عیدی باعث سرنگونی دیاباته شد و حاج ملک یک خطای پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد. خود دیاباته پشت این توپ ایستاد و در خلاف حرکت سنگربان پیکان، توپ را وارد دروازه کرد.

پیکان صفر – استقلال 2 (دقیقه 38: محمد دانشگر): ارسال محمد نادری از سمت چپ به روی دروازه نصیب محمد دانشگر مدافع پیش تاخته استقلال شد و او با یک ضربه بغل پا از زاویه ای تقریبا بسته دروازه پیکان را برای بار دوم باز کرد.

پیکان یک – استقلال 2 (58: ابراهیم صالحی): صالحی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، یک پاس به درون محوطه فرستاد که نادری مدافع استقلال ناخواسته با او یک و دو کرد و شوت محکم صالحی به وسط دروازه استقلال به گل تبدیل شد تا اختلاف به حداقل برسد.

استقلال به لطف دو گل نیمه نخست دیاباته و دانشگر موفق شد پیکان را شکست دهد هر چند آنها در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند ولی در رسیدن به گل سوم ناکام بودند.

در نهایت استقلال در این بازی با نتیجه دو بر یک از سد خودروسازان عبور کرد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما