plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۷۹۸۳

برد شیرین استقلال و صعود به فینال جام حذفی

استقلال 2- 1گل گهر سیرجان
استقلال با پیروزی برابر گل گهر در بازی نیمه نهایی جام حذفی، موفق شد برای دومین سال پیاپی و به طور کلی برای سیزدهمین بار راهی بازی فینال شود.
برد شیرین استقلال و صعود به فینال جام حذفی
به گزارش ایصال نیوز، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای گل گهر بود. در این بازی حساس که نیمه اول آن سرد و کسل کننده رو به پایان بود، سیرجانی ها از اشتباه حسینی استفاده کرده و به گل نخست رسیدند. ارسال صادقی به روی دروازه با دفع بد حسینی همراه شد و امین پورعلی با ضربه ای بغل پا توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند تا گل گهر با برتری یک گله به رختکن برود.

اما در نیمه دوم فشار استقلال برای زدن گل تساوی افزایش یافت و در نهایت نیز به نتیجه رسید. شوت آرش رضاوند در دقیقه 74 به دست یونس شاکری مهاجم عقب کشیده گل گهری ها برخورد کرد و وحید کاظمی یک خطای پنالتی را برای استقلال اعلام کرد که وریا غفوری پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت بشاگردی وارد دروازه کرد.

در ادامه دو تعویض طلایی فرهاد مجیدی به بار نشست و زمینه ساز گل دوم بودند. پاس خوب اسماعیلی به سبحان خاقانی رسید که او درون محوطه جریمه با خطای زکی پور متوقف شد که باز هم کاظمی برای استقلال یک پنالتی دیگر اعلام کرد که غفوری با ضربه ای شجاعانه به وسط دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در ادامه نیز تلاش گل گهر برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و استقلال با پیروزی در این بازی راهی دیدار فینال شد.

حالا فرهاد مجیدی برای دومین سال متوالی تیمش را به بازی فینال می رساند و او به دنبال تکمیل مأموریت ناتمام فصل قبل است و قصد دارد هواداران تیمش را به یک جام برساند.

حریف آبی ها در فینال جام حذفی، فولاد خوزستان است.

پس از پایان بازی، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر که نسبت به اتفاقات داوری دیدار با استقلال ناراحت بود، مقابل دوربین تلویزیونی قرار گرفت و حرف های بسیار تندی را بر زبان آورد.

سرمربی گل‌گهر با انتقاد فراوان نسبت به داوری دیدار با استقلال و گلایه از پنالتی‌ای که برای استقلال گرفته شد گفت: شما یک مرجعی را بگویید که ما از این ظلم به آن پناه ببریم. ما گفته بودیم عدالت می‌خواهیم. اگر پنالتی اول پنالتی بود، من هرچه نماز خواندم و کار خیر کردم، می‌گویم تقدیم به آقای کاظمی! بس است دیگر، به خدا بس است، به همه مقدسات بس است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما