plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد مطلب : ۱۴۰۷۱

گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با رئیس مجلس شورای اسلامی

در جریان نظارت میدانی قالیباف از استان چهارمحال و بختیاری، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به گلایه شهروند بروجنی مبنی بر اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات منطقه نبود آب شرب است، گفت: مطمئن باشید مشکلات شما از جمله آب شرب را حل خواهیم کرد.
گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با رئیس مجلس شورای اسلامی
به گزارش ایصال نیوز از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در جریان نظارت میدانی خود از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری عصر امروز (چهارشنبه 17 دی) از پروژه انتقال آب بن-بروجن بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات، موانع اجرا و میزان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در میان مردم، صمیمانه و رودررو پای درد دل و صحبت های آنها نشست و در جریان مشکلاتشان از قبیل نبود آب شرب، بیکاری، مشکلات اقتصادی قرار گرفت.

بر این اساس یکی از شهروندان بروجنی در این گفت و گوی صمیمانه با قالیباف از بی توجهی مسئولان نسبت به خواسته ها و مشکلات مردم انتقاد کرد و گفت: برخی مسئولان ما را به نحوی تخریب می کنند که نتوانیم مشکلاتمان را به گوش مسئولان رده بالای کشور برسانیم.

وی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از شما و سایر نمایندگان مجلس درخواست دارم که به مشکلات مردم رسیدگی کنید، مردم واقعا دردمند و گرفتار هستند.

همچنین شهروند دیگری که عکسی از شهدا را در دست داشت، به قالیباف گفت: شما همسنگر این شهدا بودید، خواهش می کنم وقتی به تهران رفتید، نظرتان تغییر نکند.

در ادامه پیرمردی خود را به رئیس مجلس رساند و گریه کنان بیان کرد: این منطقه شهدایی را تقدیم انقلاب و میهن عزیز اسلامی کرده است، با این حال در 3 کیلومتری آب هستیم، اما آبی برای خوردن نداریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با این شهروند سالخورده بروجنی گفت: ما برای رسیدگی به همین موضوعات، خدمت شما آمده ایم، مطمئن باشید مشکلات شما از جمله آب شرب را حل خواهیم کرد.

همچنین در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از کارخانه فولاد بروجن، یکی از مهندسان این مجموعه در گفت و گو با رئیس قوه مقننه بر ضرورت جذب نیروی بومی برای اشتغال در این مجموعه عظیم صنعتی تاکید کرد و گفت: به کارگیری افرادی که قبلا در این مجموعه مشغول فعالیت بوده‌اند، باعث بهره وری بیشتر این واحد عظیم صنعتی می‌شود. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی هستم و اینجا به امید اینکه یک صنعت در کشور فعال شود و کمکی به هم استانی ها و مردم شود، مشغول به کار هستم. امیدوارم شرایط برای اشتغال جوانان بومی منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما