plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۱۶۷۰
در انتقاد از ترددهای بی رویه سطح کشور به رغم بحران کرونا

دکتر نمکی: کاش می توانستم با تمسک به شیوه‌های سختگیرانه تر در مهار کرونا، توفیقات بیشتری تقدیم مردم کنم

کاش توانی فراتر از خواهش و التماس داشتم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: ای کاش می‌توانستم با تمسک به شیوه‌هایی سختگیرانه تر و تأدیب اندکی که رعایت نمی‌کنند و با بی توجهی حقوق شهروندی انبوهی را که رعایت می‌کنند زیر پا می‌گذارند در مهار بیماری توفیقات بیشتری تقدیم مردم نازنین سرزمینم کنم.
دکتر نمکی: کاش می توانستم با تمسک به شیوه‌های سختگیرانه تر در مهار کرونا، توفیقات بیشتری تقدیم مردم کنم
دکتر سعید نمکی روز جمعه در حساب اینستاگرام خود نوشت: پس از روزهای سخت و نفس‌گیر و مهار موارد ابتلا و مرگ و میر در اقصی نقاط کشور با تلاش شبانه روزی همکارانم و شهادت، ابتلا و زمین گیر شدن تعدادی از آنها و نزدیک شدن مجدد مرگ و میرها به سمت دو رقمی،   ای کاش توانی، اختیاری، ابزاری یا مددی فراتر از تمنا و خواهش و التماس داشتم تا با این ترددهای بی رویه برای روزهای سخت خیز مجدد بیماری و زحمت و گرفتاری همکارانم مضطرب نمی‌شدم و تا این حد از مظلومیت، خستگی و بردباری‌شان شرمسار نمی‌گشتم.

وی ادامه داد: ای کاش می‌توانستم با تمسک به شیوه‌هایی سختگیرانه تر و تأدیب اندکی که رعایت نمی‌کنند و با بی توجهی حقوق شهروندی انبوهی را که رعایت می‌کنند زیر پا می‌گذارند در مهار بیماری توفیقات بیشتری تقدیم مردم نازنین سرزمینم کنم.

نمکی نوشت: گرچه شهادت منتهی آرزوی ما در خدمتگزاری به مردم دردمند کشورمان است،  اما ای کاش عزیزترین فرزندان رنج کشیده‌مان به عنوان مدافع سلامت قربانی ساده انگاری و بی توجهی گروهی نمی‌شدند.

وی افزود: ای کاش همگان با رعایت شیوه نامه‌ها فرصت بازتوانی دیگرمان ببخشند تا اگر خدای ناکرده پاییزی سخت در راه بود همکاران رنجورم شاداب و با طراوت همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین بیماری تاب آورند.

وزیر بهداشت ادامه داد: ای کاش هنگامی که برای تهیه مایحتاج روز مبادا التماس می‌کنم، گروهی دردنامه‌هایم را تقاضای عادی در شرایط غیر اضطراری نپندارند.

نمکی نوشت: ای کاش خداوند به حرمت شب‌های سوزناک عزای حسینی این بلا را از جان ملت امام حسین (ع) و عالم بشریت دور کند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما