plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۱۰۰۴
در پی شهادت آتش نشان «مرتضی حیدری»

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران شهادت آتش نشان فداکار را تسلیت گفت

وقوع حادثه حین عملیات اطفاء حریق
در پی وقوع آتش سوزی در یک واحد مغازه واقع در خیابان شوش و شهادت یک آتش نشان حین عملیات، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شهادت آتش نشان فداکار مرتضی حیدری را تسلیت گفت.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران شهادت آتش نشان فداکار را تسلیت گفت
به گزارش ایصال نیوز، مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شهادت آتش نشان فداکار «مرتضی حیدری» را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است: ایثار واژه‌ای است که با زندگی نیرو هایی گره خورده که فارغ از جان در معرکه آتش و دود جان فشانی کرده و تعهد را به زیباترین شکل آن به نمایش می‌گذراند. شهادت مرتضی حیدری آتش نشان ایستگاه ۹۱ سازمان آتش نشانی شهر تهران امتداد افتخار آفرینی انسان‌هایی است که برای کمک به هموطنان خود، فداکاری را باز آفرینی می‌کنند.

سازمان آتش نشانی با غمی وصف ناپذیر شهادت این جوان برومند را به خانواده وی، جامعه آتش نشانان و ملت شهید پرور تسلیت عرض می‌نمایند.

گفتنی است ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه دیشب یک مورد آتش‌سوزی در یک واحد مغازه در خیابان شوش خیابان صابونیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شدد. یه گفته جلال ملکی بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل آتش سوزی می رسند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک سرا (گاراژ) بود که این واحد عرضه و فروش لوازم خانگی داشته است. ملکی گفت: مغازه‌ای که از پشت بام آن دود خارج می‌شد سریعاً شناسایی و درب اتوماتیک آن با ابزار باز می‌شود. وی گفت: حجم بسیار زیادی از دود و حرارت با باز شدن در از مغازه بیرون می‌زند و آتش‌نشانان با نیت پیشرفت کار وارد مغازه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در محل یک چاه متعلق به بالابر بوده است که ارتفاع حدود ۳ الی ۴ متر داشته که یکی از آتش نشانان به دلیل اینکه این چاله را ندیده در آن سقوط می‌کند و وضعیت جسمانی شدید و وخیمی در صحنه داشت که تحویل عوامل اورژانس داده می‌شود.

متأسفانه آتش نشان مرتضی  حیدری به دلیل شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد و در سن ۲۷ سالگی به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما