plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۶۳۰۲

حواشی اعلام قطع همکاری تعدادی از بازیگران با صدا و سیما

پیوستن مجری سرشناس به هنرمندان معترض
تعدادی از بازیگران ایران در اعتراض به عملکرد صدا و سیما نسبت به سینماگران اقدام به تحریم تلویزیون کردند. در اتفاقی قابل تأمل، یکی از مجریان سرشناس تلویزیون هم اعلام کرد تا زمانی که رویکرد صدا و سیما نسبت به فرهنگ، هنر و هنرمندان تغییر نکند، با صدا و سیما همکاری نخواهد کرد.
حواشی اعلام قطع همکاری تعدادی از بازیگران با صدا و سیما
به گزارش ایصال نیوز، احسان کرمی هم به جمع معترضان به رویکرد فعلی صدا و سیما در قبال هنرمندان پیوست. او در این باره در توئیتی نوشت: «رویکرد فعلی سازمان صدا و سیما نسبت به فرهنگ، هنر و هنرمندان که تقریبا هیچ انطباقی با آموزه‌های فرهنگی و اخلاقی ملی و مذهبی ایرانی ندارد، سبب شد تا تغییر این وضع انصراف خود را از همکاری با آن سازمان اعلام کنم.

پیش از این شیلا خداداد اعلام کرد بود که دیگر با صدا و سیما همکاری نخواهد کرد.

پرستویی، پولاد کیمیایی و نیوشا ضیغمی هم تلویزیون را تحریم کردند.

نیوشا ضیغمی نیز در همین ارتباط در پستی نوشت: «سال هشتاد و دو شروع کار حرفه‌ای من با سریال فاخر «در چشم باد» اتفاق افتاد... آن روزها تلویزیون ملی حرمت داشت جای هرکسی نبود، از کارگردان و بازیگر و مجری و تهیه‌کننده تا مدیران همه به فکر فرهنگ‌سازی و تولید محتواهایی بودند که آینده فرهنگی مردم سرزمین‌مان را رقم خواهد زد. امروز این رساله ملی تبدیل به رسانه شخصی شده !!! رسانه‌ای که هیچ چیز سر جایش نیست ... نه از اسم کارگردان‌های بزرگی همچون جوزانی و فتحی و لطیفی و برومند و طهماسب و.... خبری هست و نه مجریانی همچون فردوسی‌پور و حسنی و رشیدپور... و نه مدیرانی که حتی شبیه آن سالها باشند. امروز آنتن تلویزیون تعلق به کسانی دارد که نه تنها فرهنگ نمی‌سازند بلکه بی‌فرهنگی و بی ادبی را رواج می‌دهند.... این رویه یعنی ترویج پرخاشگری و فحاشی به جای گفتگو و نقد. این یعنی به زوال بردن نسلی که ادبیات سخن گفتن را از شما می‌آموزد. برایتان باید تاسف خورد، همین و بس. و امروز به عنوان کسی که همیشه سرم را بالا گرفتم و با افتخار عنوان کردم که شروع کارم با صدا و سیما بوده، مانند همکارانم به این شکل رفتار رسانه شما اعتراض دارم و نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه شما را نخواهم داد.»

*به گزارش خبر آنلاین، روزنامه کیهان نیز امروز شنبه با حمله به این بازیگران و مجری معترض نوشت: «تعدادی از بازیگران درجه سه سینما که برخی از آنها اصلا در حد بازیگری در تلویزیون نیستند، اعلام کردند که به خاطر انتقادات صداوسیما از سلبریتی‌ها دیگر در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی نخواهند کرد...اما رفتار احسان کرمی، نیز بسیار قابل توجه است. کرمی که همکاری‌اش با صداوسیما طی سال‌های گذشته به بازی در یک سریال آبکی و بدون بیننده محدوده بوده نیز اعلام کرده که همکاری خود با صداوسیما را قطع کرده است! وی با اعلام یک تبصره، بر سر تلویزیون منت نهاده و گفته که فقط حاضر است در مجموعه «کلاه قرمزی» حضور پیدا کند!»

انتهای پیام/*
۲
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما