plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۴۵۶۱
سیزدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی

تداوم بمباران غزه و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
به رغم جنایت فجیع بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که با بمب حدود یک تنی آمریکایی و کشتار بیش از 500 نفر صورت گرفت و افکار عمومی جهان را در شوک فروز برد،‌ حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی و بمباران مناطق مسکونی غزه طی امروز (پنجشنبه) در سیزدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی همچنان دارد.
تداوم بمباران غزه و قتل عام زنان و کودکان فلسطینی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حمله سه شنبه شب (25 مهر ماه) رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه به شهادت بیش از 500 نفر منجر شد که به گفته مقامات فلسطینی بسیاری از اجساد قابل شناسایی نیست، این جنایت کشتار جمعی شوک و واکنش جهانی را به همراه داشت. مقامات، نهادها و سازمان های مختلف جهانی بر ضرورت پاسخگو بودن این رژیم تاکید کردند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید مشغول است.

در سیزدهمین روز از جنگ غزه، ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر 3 جنایت بزرگ دیگر را در نوار غزه مرتکب شد.

جنگنده‌های اسرائیلی منزل 3 خانواده بریکه، حسونه و ضهیر را بمباران کردند که طی آن 15 عضو خانواده بریکه، 10 عضو خانواده ضهیر و 6 عضو خانواده حسونه به شهادت رسیدند. در این حملات ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

رادیو الاقصی نیز اعلام کرد که جمیله الشنطی عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده است. الشنطی همچنین یکی از نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین بود.

همچنین بمباران چندین ساختمانی مسکونی در خان یونس در بامداد امروز پنجشنبه تا این لحظه منجر به شهادت 13 نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر شده اند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی در تازه ترین حملات خود با بمباران سه خانه فلسطینی در مجموع 31 نفر از ساکنان آن را به شهادت رساند و شماری نیز زخمی شدند.

درگیری شدید مقاومت با اشغالگران در کرانه باختری

به دنبال یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری فلسطین نیروهای مقاومت با آنها درگیر شدند.

منابع خبری بامداد امروز (پنجشنبه) گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری با فلسطینیان درگیر شدند که منجر به شهادت ۷ فلسطینی و بازداشت ده‌ها نفر شد.

بامداد پنجشنبه منابع خبری از درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری فلسطین خبردادند.
منابع محلی خاطرنشان کردند که نیروهای مقاومت یک بمب قوی را در مسیر نیروهای اسرائیلی منفجر کردند.

بنابر این گزارش، در این درگیری‌ها طه محامید جوان فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری فلسطین شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

 یورش نظامیان صهیونیست درحالی صورت گرفته است که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از هوا و زمین و دریا همچنان ادامه دارد و شمار شهدای غزه هر ساعت در حال افزایش است.

 وزارت بهداشت غزه شمار شهدای فلسطینی در سیزدهمین روز بمباران غزه 3600 شهید و تعداد مجروحان را بیش از 12665 اعلام کرده است. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما