plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۹۸۵۳

تلفات انسانی کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت

ترامپ: به گروه اقدام علیه ویروس کرونا افتخار می‌کنیم
با افزایش تلفات ویروس کرونا در آمریکا، قربانیان کووید-۱۹ در این کشور به ۱۰۰ هزار وو یکصد نفر رسید. ترامپ مدعی شد، اگر دولت وی سریع و هوشمندانه عمل نمی‌کرد تلفات کرونا در این کشور ۲۵ برابر شده بود.
تلفات انسانی کرونا در آمریکا از مرز 100 هزار نفر گذشت
به گزارش ایصال نیوز، بر اساس آمارهای پایگاه worldometers، تعداد تلفات آمریکا شش رقمی شده و به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده است. همچنین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور همچنان در حال افزایش بوده و به بیش از یک میلیون و ۷۲۲ هزار نفر رسیده است و بیش از ۴۶۹ هزار نفر نیز بهبودی حاصل کرده اند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری در کاخ سفید گفته بود در صورتی که دولت وی سریع و هوشمندانه عمل نمی‌کرد تعداد تلفات ویروس کرونا در این کشور ۲۵ برابر می‌شد.

وی که در جمع خبرنگاران در حیاط کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «ما به تیم خود و گروه اقدام علیه ویروس کرونا افتخار می‌کنیم.»

در حال حاضر و تا بامداد امروز چهارشنبه 7خرداد، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون و ۶۸۲ هزار نفر رسیده و قربانیان کرونا در سرتاسر جهان نیز از ۳۵۲ هزار نفر فراتر رفته است. شمار بهبودیافتگان در جهان به دو میلیون و 408 هزار نفر رسید.

آمریکا، برزیل و روسیه به ترتیب دارای بیشترین آمار مبتلایان به کووید 19 در جهان هستند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما