plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۹۸۰۰
دکتر کیانوش جهانپور خبر داد

شمار رسمی بیماران کووید۱۹ در ایران به ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر رسید

حال وخیم دو هزار و ۶۱۵ نفر از بیماران
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شد، افزود: روند بیماریابی در کشور تقویت شده و موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان، امروز ۸۳ درصد از بیماران جدید را تشکیل می دهند.
شمار رسمی بیماران کووید۱۹ در ایران به ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر کیانوش جهانپور اظهار داشت: از بین مبتلایان جدید، ۳۶۴ مورد بستری و یک هزار و ۸۱۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. بنابراین با شناسایی موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با جان باختن ۵۸ بیمار کووید ۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته در کشور، مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۴۱۷ نفر رسید.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۵ هزار و ۸۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند اما دو هزار و ۶۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی قرارگاه مقابله با کرونا، تا کنون ۸۰۰ هزار و ۵۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
سخنگوی وزارت بهداشت وضعیت استان خوزستان را همچنان قرمز دانست و گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان، موارد فوتی صفر و در ۸ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما