plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۹۶۲۴
در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه

دریادار تنگسیری: پرچم شهدای نیرو دریایی در آب‌های خلیج فارس برافراشته است

دریادار خانزادی: دشمنان را مقهور اراده پولادین خود می‌کنیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش، با امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کرد و در این دیدار با بیان اینکه خدمت به خانواده های شهدا از وظایف همه مسئولین است، افزود: پرچم شهدای نیرو دریایی ایران در آب های خلیج فارس و دریای عمان همیشه برافراشته است.
دریادار تنگسیری: پرچم شهدای نیرو دریایی در آب‌های خلیج فارس برافراشته است
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و معاونین این نیرو با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش، با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و شهادت ۱۹ تن از کارکنان غیور این نیرو را به وی تبریک و تسلیت گفت.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز در این دیدار، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و گفت: این همدلی بین کارکنان دو نیرو دریایی ارتش و سپاه موجب خشنودی مقام معظم رهبری و مباهات ملت عظیم الشان ایران  است و پرچم دار این رابطه حسنه شما فرماندهان و کارکنان در نیروی دریایی ارتش هستید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، خدمت به خانواده های شهدا را از وظایف همه مسئولین دانست و افزود: پرچم شهدای نیرو دریایی ایران در آب های خلیج فارس و دریای عمان  همیشه برافراشته است و ما به این شجاعت و اقتدار افتخار میکنیم و قطعاً روح شهدای گرانقدر، راهگشای  همه ما در این مسیر پر فراز و نشیب خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این دیدار با بیان اینکه امروز فضای همکاری بین دو نیروی دریایی  ارتش و سپاه،  فضای محکم و اثربخشی است، گفت: عزم و اراده راسخ مدافعان دریایی کشور در ارتش و سپاه همواره موجب ناکامی تهدیدات و توطئه دشمنان علیه حریم دریایی میهن اسلامی شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان نیروی دریایی ارتش (شهدای ناو کنارک) خاطرنشان کرد: این جوانان غیور و انقلابی که به فیض شهادت نائل آمدند، در واقع طلایه‌داران عرصه مقاومت و امنیت در عرصه دریا هستند که جانشان را در کف دست گذاشته و داوطلبانه در این آزمایش سخت و خطرناک با سربلندی قد علم کردند تا امنیت کشور  مسیر رو به رشد خود را طی کند.

امیر دریادار خانزادی همچنین، ایمان، تعهد، مقاومت و مسئولیت پذیری فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش را مثال زدنی دانست و گفت: همه ما در این لباس مقدس سربازی جان خود را برای امنیت این مرز و بوم  تقدیم می کنیم و ضمن ایجاد بازدارندگی پایدار، دشمنان را مقهور اراده پولادین خود می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خدمت در نیروهای مسلح را ایستادن در صف شهادت و پیروزی بر دشمن دانست و تصریح کرد: تعدادی از فرزندان رشید این مملکت در نیروی دریایی ارتش  به توفیق شهادت نائل آمدند و همه ما با این روحیه شهادت طلبی در انتظار شهادت هستیم  و این حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز  پررنگ تر از همیشه خواهد شد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما