plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۹۵۱۴
اروپا و آمریکا در گرداب کرونا

افزایش تلفات کرونایی انگلیس به ۳۲ هزار نفر

آمار مبتلایان در ایتالیا از ۲۲۰ هزار نفر فرا تر رفت
تلفات ویروس کرونا در اروپا از ۱۵۰ هزار نفر گذشته و شمار مبتلایان این بیماری در کشورهای مختلف این قاره از جمله انگلیس و آلمان، علی‌رغم نزولی شدن نمودار ابتلای روزانه، همچنان رو به افزایش است. اروپا و آمریکا همچنان اسیر طوفان کروناست
افزایش تلفات کرونایی انگلیس به ۳۲ هزار نفر
به گزارش ایصال نیوز، در حالی که اروپا همچنان قاره کانونی شیوع ویروس «کووید-۱۹» در جهان حساب می‌شود، شش کشور از این قاره در لیست ده کشور آلوده به این بیماری قرار دارند.

وزارت بهداشت انگلیس شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۳ هزار و ۸۷۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است. به نوشته صفحه توئیتر این وزارتخانه، در همین بازه زمانی، ۲۱۰ بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس به ۲۲۳ هزار و ۶۰ نفر و تعداد موارد فوتی نیز به ۳۲ هزار و ۶۵ نفر افزایش یافت.

انگلیس که روز گذشته در جدول کشورهای آلوده به این بیماری، از نظر تعداد کل مبتلایان، جایگاه خود را به روسیه داده بود، امروز دوباره به رتبه سوم جدول بازگشته است.

این در حالی است که تعداد کل قربانیان این بیماری در ایتالیا، که زمانی کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا بود، با افزایش ۱۷۹ نفری به ۳۰ هزار و ۷۳۹ نفر رسیده است.

به نوشته وبگاه «بلومبرگ»، آژانس حفاظت مدنی ایتالیا گزارش داد از روز گذشته تا کنون آزمایش ابتلای ۷۴۴ نفر دیگر به این بیماری مثبت اعلام شده که کمترین میزان ابتلای روزانه در عرض دو ماه اخیر است. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان این بیماری در ایتالیا به ۲۱۹ هزار و ۸۱۴ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فرانسه نیز شامگاه دوشنبه اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۵۳ نفر در این کشور به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شدند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، در روزی که گذشت ۲۶۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. با این حساب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه، به ۱۷۷ هزار و ۴۲۳ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۶ هزار و ۶۴۳ تن افزایش یافت.

در آلمان، تعداد مبتلایان ویروس جدید کرونا در این کشور شاهد افزایش ۱۳۹۹ نفری طی یک روز گذشته بوده است. وبگاه روزنامه «زیت»، بر اساس آماری که از منابع دولتی و درمانی محلی و کشوری جمع‌آوری کرده، ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، نوشت تعداد کل آلمانی‌های مبتلا به این ویروس به ۱۷۳ هزار و ۲۷۸ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، از روز گذشته تا امروز نیز ۹۳ آلمانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. این آمار مقداری از ارقام اعلام شده در وبگاه ورلدامتر بیشتر است. بدین ترتیب، تعداد کل قربانیان این ویروس در آلمان نیز به ۷هزار و ۷۶۱ نفر افزایش پیدا کرد.

گفتنی است، براساس جدیدترین آمار منتشر شده تا صبح امروز سه شنبه، در سراسر جهان ۴ میلیون ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ نفر به کرونا مبتلا شده اند و ۲۸۷ هزار و ۳۴۴ نفر نیز جان باخته اند. آمریکا با  ۱میلیون ۳۸۵ هزار و ۸۳۴مبتلا و با بیش از ۸۱ هزار نفر قربانی در صدر امار جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما