plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۸۸۲۱

ماکرون: در هر ۸ دقیقه یک زندگی را نجات می‌دهید اگر در خانه بمانید

پژوهشگران، تدابیر «غیردارویی» به اجرا گذاشته شده در ۱۱ کشور اروپایی برای مهار کرونا را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده اند که محدودیتهای اجتماعی اعمال شده توسط آنها باعث نجات زندگی ۱۲۰ هزار انسان شده است.
ماکرون: در هر ۸ دقیقه یک زندگی را نجات می‌دهید اگر در خانه بمانید
به گزارش ایصال نیوز، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه عصر شنبه در پیامی توییتری خطاب به فرانسوی‌ها نوشت: «در هر ۸ دقیقه یک زندگی را نجات می‌دهید؛ در خانه بمانید.»

پیش از او نیز مقامات بهداشت این کشور همین جملات را تکرار کرده و از هموطنانشان خواسته بودند به مقررات وضع شده برای محدودیت در آمد و شد در سطح کشور احترام گذاشته و در خانه بمانند. آنها با تکرار این جملات، به نتایج تحقیقات جدید امپریال کالج لندن که در ۳۰ مارس منتشر شد اشاره داشتند.

پژوهشگران این مرکز تدابیر «غیردارویی» به اجرا گذاشته شده در ۱۱ کشور اروپایی برای مهار کرونا را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده بودند که محدودیتهای اجتماعی اعمال شده توسط آنها باعث نجات زندگی ۱۲۰ هزار انسان در این یازده کشور شده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده رسمی تا بامداد یکشنبه، در فرانسه بیش از ۱۲۹ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد  ۱۳ هزار و ۸۵۷ نفر جان‌ باخته‌اند. افراد مسن در خانه‌های سالمندان بیشترین قربانیان این ویروس مرگبار در فرانسه هستند. شمار بهبودی یافتگان در فرانسه حدود ۲۷ هزار نفر است.

همزمان و با اعمال قوانین سفت و سخت قرنطینه در سراسر این کشور، از شمار بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانها کاسته می‌شود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما