plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۸۶۷۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد

در ۲۴ساعت گذشته ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند

جان‌باختن 450 تن از مبتلایان به کووید 19 در اصفهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیش از ۱۵۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شده اند.
در ۲۴ساعت گذشته ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند
به گزارش ایصال نیوز، دکتر طاهره چنگیز امروز یکشنبه در مصاحبه با سیمای مرکز اصفهان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، ۶هزار و ۵۰۰ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند که تا این لحظه بیش از ۴۵۰ نفر فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود در حال حاضر بیش از 1000 نفر در بیمارستان‌های استان اصفهان (بجز کاشان و آران و بیدگل) بستری می باشند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت نکات پیشگیری از این ویروس افزود: طبق آخرین پروتکل سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک در محیط های شلوغ می تواند خطر ابتلا را تا حد زیادی کاهش دهد.

دکتر طاهره چنگیز روز گذشته نیز با بیان اینکه مردم هنوز خطر ابتلا به بیماری کویید ۱۹ را باید جدی بگیرند افزود: آمار ناقلان استان نسبت به روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا افزایش پیدا کرده است؛ یعنی اگر آمار ناقلان در روز‌های ابتدایی شیوع این ویروس خیلی کمتر از یک درصد شهروندان استان بود، الان شمار ناقلان بیش از این تعداد است.

دکتر چنگیز معنی این حرف را افزایش احتمال ابتلا به ویروس کرونا در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی دانست و گفت: می‌توان با رعایت نکات بهداشتی، اجتناب از حضور در تجمع ها، مراعات فاصله فیزیکی و عدم خروج از منزل کرونا را شکست داد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : صدا و سیمای اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما