plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۷۸۹۹

معاون وزیر بهداشت به ویروس کرونا مبتلا شد

آمار کرونا در ایران به ۹۵ نفر رسید
دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت با ارسال ویدئویی، ضمن تأیید ابتلای خود به ویروس کرونا گفت: من هم کرونایی شدم ، حتما کرونا را شکست می دهیم. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تازه ترین آمار کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.
معاون وزیر بهداشت به ویروس کرونا مبتلا شد
به گزارش ایصال نیوز، عصر امروز سه شنبه، دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، با انتشار ویدئویی اعلام کرد به ویروس کرونا دچار شده و با مثبت شدن نتیجه آزمایش جهت مراقبت و درمان بستری شده است. وی اعلام کرد کرونا را حتماً شکست خواهیم داد.

از سوی دیگر رسانه ها اعلام کردند سید مجتبی فاضلی مسئول دفتر آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید در قم نیز در اثر این ویروس فوت شد و همکاران و نزدیکان وی نیز در قرنطینه قرار گرفتند.

همچنین در خصوص آخرین آمار رسمی مبتلایان به ویروس‌کرونا، کیانوش جهانپور، بعداز ظهر سه شنبه با اشاره به اینکه تا روز گذشته ۶۱ مورد مبتلای قطعی کرونا ویروس در کشور داشتیم که ۱۲ نفر از آنها فوت شده اند، گفت: موارد ابتلای قطعی از روز گذشته تا امروز سه شنبه با ۳۴ مورد جدید به ۹۵ نفر افزایش یافت.

وی به موارد فوتی روز گذشته اشاره کرد و افزود: با سه مورد جدید فوتی، تعداد فوتی‌ها به ۱۵ نفر رسید.

به گفته جهانپور، بیشترین موارد ابتلاء همچنان مربوط به استان قم است که از ۳۴ مورد جدید، ۱۶ نفر متعلق به این استان بوده است.

انتهای پیام/*
۴
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما