plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۷۷۲۵
تداوم اعتراضات در عراق

معترضان کاندیدای مورد نظر خود برای نخست وزیری عراق را پیشنهاد دادند!

دکتر داروساز، فعال توئیتری و هادی مطالبات اعتراضی
در حالی که کابینه محمد توفیق علاوی نخست وزیر برای رای اعتماد در پارلمان عراق آماده می شود، دانشجویان تظاهر کننده در کربلا ضمن مخالفت با علاوی، یکی از بارزترین فعالان اعتراضات عراق را بعنوان کاندیدای مورد نظر خود برای پست نخست وزیری عراق اعلام کردند.
معترضان کاندیدای مورد نظر خود برای نخست وزیری عراق را پیشنهاد دادند!
به گزارش ایصال نیوز، در یک اقدام جالب توجه برای اولین بار در تظاهرات دانشجویی عراق معترضان عراقی یکی از بارزترین فعالان اعتراضات اخیر عراق به نام علا الرکابی داروساز  و از اهالی ناصریه عراق را بعنوان کاندیدای مورد حمایت خود اعلام کردند.

به گزارش اسکای نیوز، علاء الرکابی به دلیل فعالیت چشمگیر در توئیتر و هدایت دهی و پوشش وسیع خواسته های معترضان در شبکه های اجتماعی، در میان معترضان دارای محبوبیت زیادی است.

الرکابی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی وی از سوی مردم گفت، هیچ اشتیاق و تمایلی به پست نخست وزیری ندارم اما اگر مردم بخواهند، بعنوان یک مسئولیت برای دفاع از مردم عراق آماده ام.  

پس از معرفی محمد توفیق علاوی از سوی احزابِ دارای اکثریت در مجلس عراق برای نخست وزیری و در حالی که کابینه علاوی برای اخذ رای اعتماد آماده می شود، معترضان میدان تحریر بغداد و میادین تجمع در کربلا، نجف و ناصریه همچنان به مخالفت با او ادامه می دهند.

گفتنی است، معترضان در حالی اقدام به معرفی علا الرکابی بعنوان نخست وزیر پیشنهادی خود کردند که علاوی او را حتی بعنوان وزیر مشاور هم انتخاب نکرده است. 

انتهای پیام/*
۱
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما