plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۷۶۸۵

پاکسازی کامل بزرگراه بین‌المللی حلب به دمشق

یک بالگرد ارتش سوریه توسط تروریست‌های مورد حمایت ترکیه سرنگون شد
واحدهای ارتش سوریه بزرگراه بین‌المللی حلب به دمشق را با عبور از ادلب و حماه به طور کامل پاکسازی کردند. یک بالگرد ارتش سوریه در منطقه ادلب سرنگون شد.
پاکسازی کامل بزرگراه بین‌المللی حلب به دمشق
به گزارش ایصال نیوز، در حالیکه ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت و متحدان سوریه به پیشروی در منطقه حلب غربی و اطراف ادلب ادامه می دهد، خبرگزاری اسکای نیوز از هدف قرارگرفتن یک بالگرد نظامی سوریه و سرنگون شدن آن خبر داد.

عصر امروز جمعه برای دومین بار طی چند روز گذشته یک بالگرد ارتش سوریه توسط نیروهای تروریست مورد حمایت ترکیه، در منطقه ادلب هدف قرار گرفت و سرنگون شد. نیروهای مورد حمایت ترکیه مدعی شدند؛ خلبان و دو سرنشین این بالگرد  در دم کشته شدند.

از سوی دیگر خبرگزاری سانا در خبری فوری عصر جمعه گزارش داد، واحدهای ارتش سوریه بزرگراه بین‌المللی حلب به دمشق را با عبور از ادلب و حماه به طور کامل پاکسازی کردند.

روزنامه  الوطن چاپ سوریه نیز گزارش داد، با ادامه آزادسازی شهرها و روستاهای حلب، نیروهای ارتش سوریه اکنون به سه کیلومتری شهرک استراتژیک «ارتاب» و «باب الهوی» رسیده اند.

اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیروز تهدید کرده بود به ارتش سوریه دیگر اجازه نخواهد داد در آسمان ادلب سوریه تحرکی داشته باشد.

در واکنش، مقامات سوریه با اشغالگر دانستن ارتش ترکیه به دلیل نقض قوانین بین المللی و حسن همجواری، تأکید کرده اند از تهدیدات غیر مسئولانه ارتش ترکیه هراسی ندارند و به عملیات آزادسازی خاک سوریه از دست تروریست های مورد حمایت ترکیه و آمریکا، ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/*   
۰
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما