plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۷۵۷۱
در نشست فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان

استاندار اصفهان: معاندین و دشمنان انقلاب بر روی استان اصفهان تمرکز کرده اند

تبریک ایام الله دهه فجر توسط دکتر رضایی
دکتر عباس رضایی تصریح کرد: معاندین و دشمنان انقلاب بر روی استان اصفهان، تمرکز کرده اند و نوک پیکان حملات آنها قرار داریم اما باوجود همدلی و همزبانی بین نیروهای نظامی و انتظامی استان، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
استاندار اصفهان: معاندین و دشمنان انقلاب بر روی استان اصفهان تمرکز کرده اند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر خطاب به روسا و فرماندها کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان اظهار داشت: ارمغان بزرگ نیروی انتظامی امنیت جامعه است بنابراین شما هم فجر آفرین و هم نگه دارنده فجر هستید و من به عنوان نماینده عالی دولت در استان از تمامی زحمت کشان نیروی انتظامی تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در سال ۵۷ هم با فضایی مملو از امید و هم شرایطی آکنده از استرس و نگرانی روبرو بودیم اما آنچه باعث شد نگرانی ها برطرف شود، همراه شدن نیروهای نظامی با مردم بود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با هیچ انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست، گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نیز نمی توان با هیچ انقلاب دیگر مقایسه کرد چراکه هدف انقلاب ما کمال انسانها بوده و هست.

وی اضافه کرد: امروز نیز انسجام و هماهنگی خوبی بین اعضای شورای تأمین استان و شهرستانها برقرار است که این امر باعث افتخار ما است.

رضایی تصریح کرد: باید با صلابت در راه مسئولیت ها و مأموریت های خود پیش برویم و در این مسیر نیروهای خدوم انتظامی و نظامی نباید اجازه دهند که اقتدار نظام زیر سوال برود.

وی افزود:  پیاده کردن اهداف  و آرمان های انقلاب اسلامی با اطاعت از  فرامین مقام معظم رهبری محقق می شود که رسیدن به کمال را نیز به دنبال دارد.

استاندار اصفهان عنوان کرد: کار نیروی انتظامی در اصفهان به مراتب سخت تر از دیگر استان ها است زیرا رسالت سخت تری با تقدیم ۲۴ هزار شهید برای آنها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: معاندین و دشمنان انقلاب بر روی استان اصفهان، تمرکز کرده اند و نوک پیکان حملات آنها قرار داریم اما باوجود همدلی و همزبانی بین نیروهای نظامی و انتظامی استان، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: هدف اصلی از این جلسه آخرین هماهنگی هابرای تأمین نظم و امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: آخرین دستورالعمل های واصله نظامی و آمادگی برای طرح نوروزی ابلاغ شده و اجرایی خواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه مولفه های امنیتی در استان پهناور اصفهان ارتقا پیدا کرده است و انگیزه های معنوی و کارکردی نیروی انتظامی در حدعالی قرار دارد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما