plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۱۱۰۲۸
در آیین آغازین رزمایش لبیک یا خامنه‌ای یگان ویژه نیروی انتظامی

استاندار اصفهان: اگر پیش‌بینی لازم برای تحرکات دشمن نداشته باشیم در صحنه رویارویی با چالش مواجه می‌شویم

دشمن از هوش سیاه خود برای تولید اقدامات ضدامنیتی جدید استفاده می‌کند
دکتر عباس رضایی با بیان اینکه دشمن همواره از هوش سیاه خود برای تولید اقدامات ضدامنیتی جدید استفاده می‌کند، ادامه داد: در هر لحظه و حتی در همین لحظه نیز دشمن در تدارک توطئه است و در همین چند روز اخیر جنگنده‌های رژیم‌های استکباری اقدام به تهدید هواپیمای مسافربری ایران اسلامی نمودند که با درایت خلبان این توطئه خنثی شد.
استاندار اصفهان: اگر پیش‌بینی لازم برای تحرکات دشمن نداشته باشیم در صحنه رویارویی با چالش مواجه می‌شویم
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، استاندار اصفهان روز یکشنبه در آیین آغازین رزمایش لبیک یا خامنه‌ای۲ یگان ویژه نیروی انتظامی، گفت: در برخی ناآرامی‌های گذشته مشاهده شد دشمن از ترفندهای جدیدی استفاده کرد .

وی با بیان اینکه دشمن همواره از هوش سیاه خود برای تولید اقدامات ضدامنیتی جدید استفاده می‌کند، ادامه داد: در هر لحظه و حتی در همین لحظه نیز دشمن در تدارک توطئه است و در همین چند روز اخیر جنگنده‌های رژیم‌های استکباری اقدام به تهدید هواپیمای مسافربری ایران اسلامی نمودند که با درایت خلبان این توطئه خنثی شد.

وی یادآور شد: اگر پیش‌بینی و آمادگی لازم را برای تحرکات و اقدامات دشمن نداشته باشیم قطعا در صحنه رویارویی با چالش مواجه می‌شویم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: افزایش آمادگی جسمانی، نوآوری، خلاقیت، ارتقای توان و تجهیزات و بهره گیری از روش‌های متعدد و مختلف در چهارچوب شرع و قانون سرلوحه فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی است‌.

وی با اشاره به توانمندی بالای یگان ویژه تصریح کرد: آمادگی بالای رزمی و توانمدی‌های شما جای تجلیل و تقدیر دارد و در این حال باید هر روز آگاهی و بصیرت خود را نیز افزایش دهیم.

رضایی اظهار کرد: از سوی دیگر دشمن حتی در شرایط کرونا نیز از اعمال تحریم‌های ظالمانه فروگذاری نمی‌کند زیرا هدف دشمن سلطه‌گری و مقابله با آزادی، آزادگی، استقلال و سربلندی مردم ما است.

رضایی با اشاره به جایگاه اصفهان به عنوان خاستگاه و پایگاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: ِاین استان در راه دفاع از اسلام و انقلاب ۲۴ هزار شهید تقدیم کرده است و قطعا دشمن در هدفگذاری‌های خود حساب ویژه‌ای برای این استان دارد .

استاندار اصفهان با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان، گفت: تولید امنیت در این خطه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه فرماندهان، کارکنان این نیرو در صحنه های مختلف خود را به خوبی نشان داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رضایی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه حکومت امنیت و سلامت است، گفت: اگر چه این دو رکن مهم هستند ولی شاید بتوان گفت اگر امنیت نباشد حافظیان سلامت هم نمی‌توانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی با بیان اینکه استکبار از هیچ تلاشی برای ضدیت و مقابله با نظام‌های الهی فروگذاری نمی‌کند، ادامه داد: ماهیت نظام‌های الهی مانع زیاده‌خواهی‌های استکبار است و لذا همواره در تدارک برای ضربه زدن با این نظام‌ها و در راس آنها نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بر ضرورت اتحاد و انسجام همه نیروهای مدافع نظام اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات تاکید کرد و خاطر نشان کرد: به یاری خدا امروز به کوری چشم دشمنان این انسجام و هم‌افزایی وحود دارد و همه زیر چتر نعمت ولایت فقیه که فردی فرزانه و حکیم قرار داریم و از این نعمت برخورداریم.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما