plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۶۷۷۹

ابومهدی المهندس: پاسخ به تجاوز آمریکا کوبنده خواهد بود

افزایش تعداد شهدای حمله آمریکا به پایگاه حشد الشعبی
معاون الحشد الشعبی در واکنش به حملات آمریکا به مواضع این گروه تاکید کرد که آمریکایی‌ها پاسخ شدیدی دریافت خواهند کرد. گروه ها، احزاب و مقامات عراقی حمله هوایی آمریکا به حشد الشعبی را محکوم کردند. آخرین آمار شهدای تجاوز آمریکا به مقر حشدالشعبی 25 نفر گزارش شده است.
ابومهدی المهندس: پاسخ به تجاوز آمریکا کوبنده خواهد بود
به گزارش ایصال نیوز، ساعتی پس از حمله جنگنده های ارتش آمریکا به مقر حشدالشعبی در استان الانبار، ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در واکنش به این عملیات تجاوزکارانه آمریکا تاکید کرد که خون شهدا و مجروحین هدر نخواهد رفت و نیروهای آمریکایی در عراق پاسخ شدیدی دریافت خواهند کرد.

شامگاه یکشنبه مقر گردان‌های حزب‌الله عراق وابسته به الحشد الشعبی در شهر مرزی «القائم» استان الانبار (غرب عراق) هدف حمله قرار گرفت.

وزارت دفاع آمریکا بلافاصله پس از انجام این حمله بیانیه‌ای صادر کرد و در آن گفت که ارتش این کشور مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی شهر «القائم» عراق را هدف حمله هوایی قرار داده است.

یک مقام الحشد الشعبی عراق یکشنبه شب به شبکه خبری فرانسه گفت که تعداد شهدای حمله آمریکا به پایگاه الحشد الشعبی در شهر القائم استان الانبار به 19 نفر و شمار مجروحان به 35 نفر رسیده است.

آمریکا یکشنبه شب مواضع گردان‌های حزب‌الله عراق وابست به الحشد الشعبی را در شهر القائم استان الانبار در مرز عراق و سوریه هدف قرار داد. آخرین آمار شهدای تجاوز آمریکا به مقر حشدالشعبی 25 نفر گزارش شده است.

برهم صالح رئیس جمهور عراق، عادل عبدالمهدی نخست وزیر مستعفی و اکثر گروهها و احزاب عراقی حمله جنگنده های ارتش آمریکا به مقر حشدالشعبی در مرز سوریه و عراق را محکوم کردند و این اقدام آمریکا را نقض توافق امنیتی آمریکا با عراق دانستند.

از سوی دیگر به گزارش العالم، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در واکنش به حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در عراق گفت که ما منتظر نمی مانیم تا ایران به آمریکایی ها حمله کند. مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا هم در یک نشست خبری با اشاره به اینکه جزئیات این حمله موفقیت آمیز علیه شبه نظامیان را به اطلاع ترامپ رسانده‌اند، گفت که درباره دیگر گزینه‌ها با ترامپ رایزنی کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما