plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۶۴۸۳
در جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی

استاندار اصفهان: هر کالای بی کیفیتی وارد کشور و استان نشود

فعالیت بیش از 9 هزار واحد صنعتی تولیدی در اصفهان
عباس رضایی با اشاره به صادرات و واردات استان و ایجاد کارگره ترمینال و فعال شدن بخش خصوصی تصریح کرد: باید اقلام صادراتی و وارداتی احصا شود و هر کالای بی کیفیتی وارد کشور و استان نشود البته راه برای محصولات با کیفیت باز است.
استاندار اصفهان: هر کالای بی کیفیتی وارد کشور و استان نشود
استاندار اصفهان روز شنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: تعامل و گفت و گوی سازنده برای مرتفع کردن مسائل مالی بانک‌ها راهگشاست، در همین راستا قرار شد پنج نفر به نمایندگی از بانک‌ها به بانک مرکزی معرفی شوند تا مسیر مسائل مالی بانک‌ها و فعالان اقتصادی هموار شود.

وی با اشاره به صادرات و واردات استان و ایجاد کارگره ترمینال و فعال شدن بخش خصوصی تصریح کرد: باید اقلام صادراتی و وارداتی احصا شود و هر کالای بی کیفیتی وارد کشور و استان نشود البته راه برای محصولات با کیفیت باز است.

استاندار اصفهان ادامه داد: مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی احصا می‌شود که این امر مورد الگوبرداری استان‌های دیگر نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا بسته حمایتی جهاد کشاورزی و تامین اجتماعی مصوب و اجرایی شده و بسته حمایتی بانک‌ها برای صاحبان صنایع با هماهنگی شورای هماهنگی بانک‌ها در جلسه امروز، مطرح و به تصویب رسید.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و جنگ اقتصادی، مقرر شد مصوبه حمایتی بانک‌ها با کارشناسی دقیق‌تر و تطبیق با شرایط فعلی اجرایی شود.

در این جلسه که با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزار شد در خصوص دستاوردها و پیگیری‌های مصوبات سفر اخیر رییس قوه قضاییه و مساله آب اصفهان بحث و بررسی شد.

در استان اصفهان افزون بر 9 هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرن
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما