plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۶۰۶۶
همزمان با آغاز مجدد عملیات نظامی امریکا در سوریه

بمباران پالایشگاه نفتی در حومه حلب توسط جنگنده‌های ناشناس

حمله به منطقه تحت کنترل معارضان
جنگنده‌های ناشناس چند پالایشگاه نفت را در حومه شمال شرقی حلب هدف قرار دادند. این خبر همزمان با آن منتشر می‌شود که عملیات نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه از سر گرفته شده است.
بمباران پالایشگاه نفتی در حومه حلب توسط جنگنده‌های ناشناس
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه با تأیید هدف قرار گرفتن منطقه حومه شمال شرقی حلب توسط جنگنده های ناشناس، اعلام کرد، مناطقی که هدف حمله قرار گرفته، اطراف شهر "الباب" و"الراعی" در حومه شمال شرق حلب بوده است. ​​​​​​

فعالان و رسانه‌های محلی در شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند، دوشنبه شب، جنگنده‌های ناشناس، مخازن پالایشگاه نفت واقع در حومه شمالی حلب را مورد هدف قرار دادند که این بمباران ها منجر به انفجارهایی در حومه حلب شد.

اخبار منتشر شده حاکی از حملاتی به مواضعی در منطقه سپر فرات است که تحت کنترل نیروهای شورشی است. در حالی که نگرانی‌هایی از بابت وجود تلفات وجود دارد و طرف‌های مختلف متهم هستند.

برخی جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی و برخی نیز روسیه را متهم می‌کنند. گفته می‌شود دو غیرنظامی کشته شده‌اند.

المیادین نیز گزارش داد، جنگنده‌های ناشناس شب گذشته در 7 نوبت، چند پالایشگاه نفت را در حومه شمال شرقی حلب هدف قرار دادند. در حملات هوایی ناشناس به مواضع گروه های تروریستی احرار الشام, احرار الشرقیه و الحمزات در حومه حلب, 25 نفر از آنها کشته شدند.

این خبر همزمان با آن منتشر می‌شود که نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد، عملیات نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : سانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما