plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۵۱۵۱
خبرگزاری رسمی سوریه

تداوم جنگ افروزی ارتش ترکیه در خاک سوریه

غارت و ویرانی منازل روستائیان
ارتش ترکیه همچنان با ادامه تجاوز نظامی علیه خاک سوریه در حومه حسکه ورقه با حملات هوایی وتوبخانه ای علیه شماری از روستاها وشهرک ها، زیرساخت ها ونهادهای خدماتی از قبیل ایستگاه های آب و تولید برق و تاسیسات نفتی و محلات مسکونی را ویران ساخته است.
تداوم جنگ افروزی ارتش ترکیه در خاک سوریه
به گزارش ایصال نیوز، نیروهای ارتش ترکیه، تهاجم خود را علیه خاک سوریه همچنان ادامه می دهند. خبرگزاری سانا اعلام کرد که نظامیان نیروهای ارتش ترکیه، در ادامه تجاوز نظامی خود، شهرک درباسیه ورستای قرماتیه واقع در حومه شمالی غربی حسکه را زیر توپخانه خود قرار دادند. همچنین حدود 150 نظامی وابسته به نیروهای اشغالگر آمریکا و نیروهای خارجی از طریق فرودگاه غیر قانونی رحیبه واقع در حومه مالکیه به سمت عراق منتقل شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه همچنین از شهادت دو شهروند غیر نظامی در حمله نیروهای ترکیه به خودروی حامل آنها در روستای "ابو صره" در شمال منطقه "عین عیسی" در حومه شمالی رقه خبر داد.
ارتش ترکیه در اقدامی غیر انسانی و وحشیانه پس از غارت منازل تعدادی از شهروندان در روستاهای منطقه تل تمر و رأس العین در حومه شمالی حسکه، آنجا را به آتش کشیدند.
ارتش ترکیه همچنان با ادامه تجاوز نظامی علیه خاک سوریه در حومه حسکه ورقه با حملات هوایی وتوبخانه ای علیه شماری از روستاها وشهرک ها، زیرساخت ها ونهادهای خدماتی از قبیل ایستگاه های آب و تولید برق و تاسیسات نفتی و محلات مسکونی را ویران ساخته است. این حملات منجر به شهادت عداه ای از غیرنظامیان و ورود خسارات سنگین در زیرساخت ها شده است.
از سوی دیگر خبرگزاری سانا گزارش داد: یگان های ارتش عربی سوریه در منطقه سیلوهای اغیبش در حومه تل تمر شمال غربی حسکه مستقر شدند.
همچنین مردم در شهر رقه روز سه شنبه برای استقبال از ورود ارتش سوریه به منظور محافظت از منطقه الجزیره از جنایات مزدوران اردوغان، به خیابان ها آمدند و و در اعتراض به تجاوز ترکیه در خاک سوریه شعار دادند.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : سانا سوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما