plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۸۰۲
ورزشکاران اسرائیلی در رقابت‌های ورزشی دوحه

حماس میزبانی ورزشی قطر از دونده‌های اسرائیلی را محکوم کرد

به اهتزاز درآمدن پرچم اسرائیل در دوحه قطر
سخنگوی حماس از کشور قطر به خاطر میزبانی رسمی از ورزشکاران رژیم غاصب اسرائیلی در رقابت‌های جهانی دوومیدانی انتقاد کرد. در این مسابقات که به میزبانی قطر برگزار شد، 5 ورزشکار از رژیم صهیونیستی هم حضور پیدا کردند که این موضوع یک قبح شکنی آشکار از سوی قطر، شمرده می شود.
حماس میزبانی ورزشی قطر از دونده‌های اسرائیلی را محکوم کرد
به گزارش ایصال نیوز، جنبش مقاومت فلسطینی «حماس» طی بیانیه ای از کشور قطر به دلیل حضور رسمی رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی قطر، انتقاد کرد. حازم قاسم، سخنگوی حماس روز دوشنبه در سایت رسمی خود از اینکه کشور قطر اجازه داد تا هیئت ورزشی اسرائیلی رسما در این رقابت‌ها حضور پیدا کند ابراز تاسف کرد.
سخنگوی حماس گفت: از اینکه علی رغم همه جنایاتی که صهیونیست ها بر مقدسات و سرزمین و مردم مظلوم فلسطین روا داشته اند و با محاصره ظالمانه غزه به جنایات خود ادامه میدهند، باعث تاسف است که کشور برادر قطر اجازه داد تا ورزشکاران رژیم اشغالگر رسما وارد قطر شده و از آنها استقبال کرد و پرچم آنها را در ورزشگاه دوحه به اهتزار درآورد.
گفتنی است، در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان که به میزبانی قطر برگزار شد، 5 ورزشکار از رژیم اشغالگر قدس هم حضور پیدا کردند که این موضوع یک قبح شکنی آشکار از سوی قطر شمرده می شود.
این موضوع باعث انتقاد شدید حماس از کشور قطر شد.
انتهای پیام/*
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما