plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۹۷۲

حملات بی سابقه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق

به‌رغم سکوت معمول رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گذشته درباره حملات هوایی به سوریه، اما این بار خبرنگاران اسرائیلی از لحظات اول شروع به انتشار اخبار در انفجارهای دمشق کردند. همزمان با این حملات انفجار نسبتا بزرگی بامداد امروز در جنوب بیروت رخ داد و المنار لبنان اعلام کرد که انفجارات بیروت مربوط به سرنگون شدن 2 پهپاد رژیم صهیونیستی هنگام تجاوز به لبنان بوده است.
حملات بی سابقه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
به گزارش ایصال نیوز، سانا سوریه اعلام کرد؛ در اولین دقایق بامداد امروز یکشنبه، سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک های دشمن صهیونیستی را شناسایی و رهگیری کرد و بیشتر موشک ها را قبل از رسیدن به هدف منهدم کرد.
یک منبع نظامی در بیانیه خود به سانا اعلام کرد: سامانه پدافند هوایی موشک های دشمن را بالای جولان اشغالی به سمت اطراف دمشق شناسایی کرده است. تلویزیون سوریه نیز بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان شهر «دمشق» خبر داد و اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور چند شیء مهاجم را هدف قرار داده است.
برخی منابع خبری گزارش دادند که احتمالا جنگنده‌های اسرائیلی چند موشک به فرودگاه نظامی «المزه» در دمشق شلیک کرده‌اند.
العالم نیز ضمن گزارش این حملات نوشت؛ آنچه اهمیت حملات دیشب رژیم صهیونیستی را بیشتر کرده است پوشش خبری گسترده رژیم صهیونیستی برای این تهاجم گسترده به اطراف دمشق است. علی‌رغم سکوت معمول رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گذشته درباره حملات هوایی به سوریه، اما این بار خبرنگاران اسرائیلی از لحظات اول شروع به انتشار اخبار در انفجارهای دمشق کردند.
برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که احتمالا جنگنده‌های اسرائیلی چند موشک به فرودگاه نظامی «المزه» در جنوب دمشق شلیک کرده‌اند. در پی وقوع انفجارها در آسمان دمشق، ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت امنیتی در شمال سرزمین‌های اشغالی را به حالت هشدار افزایش داد.
ساعتی پس از حملات هوایی ارتش صهیونیستی به اطراف دمشق، اسرائیل رسما این حملات را پذیرفت و ادعا کرد؛ اهداف متعلق به سپاه قدس در نزدیک دمشق را هدف قرار داده است و برای هر سناریوی تهاجمی دیگر آمادگی دارد. این برای اولین بار است که رژیم صهیونیستی مستقیما ادعای رویارویی با ایران را رسما اعلام می کند.
در رویداد مهم دیگر همزمان با این حملات انفجار نسبتا بزرگی بامداد امروز در جنوب بیروت رخ داد و المنار لبنان اعلام کرد که انفجارات بیروت مربوط به سرنگون شدن 2 پهپاد رژیم صهیونیستی هنگام تجاوز به لبنان بوده است.
گفتنی ست رژیم صهیونیستی معمولا برای حمله هوایی به سوریه، از آسمان لبنان اقدام به حمله می کند.
آخرین خبرها به نقل از «الجزیرة» حاکی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد اهداف ایرانی در سوریه در منطقه «عقربا» را طی یک عملیات بزرگ و مهم هدف قرار داده است. نتانیاهو  از وحشت واکنش احتمالی ایران و حزب الله، اعلام کرده است برای هر سناریوی احتمالی آماده است.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما