plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۷۴۸۶
در آستانه روز جهانی قدس

رژه 350 شناور بسیج دریایی در سواحل بوشهر برگزار شد

شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب آغاز شده است
رژه بزرگ اقتدار بسیج دریایی مردم پایه شامل شناور صیادی، لنج، قایق و تجهیزات نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین در خلیج‌فارس نوار ساحلی بوشهر برگزار شد.
رژه 350 شناور بسیج دریایی در سواحل بوشهر برگزار شد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز از سپاه، در آستانه روز جهانی قدس، صبح امروز رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه و نیروی دریایی سپاه در حمایت از انتفاضه فلسطین در نوار ساحلی خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد.

در این همایش انواع شناور سبک از جمله قایق و لنج‌های صیادی و نیروی دریایی سپاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقتدار خود را در رژه باشکوهی به نمایش گذاشتند.

شناورهای نظامی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و لنج و قایق‌های صیادی درحالی که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت و به ویژه فلسطین را برافراشته بودند از مقابل شناور شهید سلیمی در ساحل بوشهر رژه رفتند.

در  شناور شهید سلیمی که استاندار بوشهر، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر حضور داشتند فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت روز جهان قدس با اشاره به رژه قدرت دریایی بسیج دریایی مردم پایه اظهار داشت: در این همایش و رزمایش 350 شناور بسیج دریایی مردمی به همراه تجهیزات نیروی دریایی سپاه در ساحل بوشهر رژه رفتند.

سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به اقتدار و توان نیروی دریایی با همراهی بسیج دریایی مردمی خاطرنشان کرد: امروز در آستانه روز جهانی قدس بخشی از اقتدار بسیج دریایی مردم پایه به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به زوال و نابودی نزدیک می‌شود گفت: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل آغاز شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما